Re: sałatki z sałaty lodowej

Data: 2005-03-14 07:17:30
Temat: Re: sałatki z sałaty lodowej
Od: "Jagna " <b...@g...pl>

$...@n...news.tpi
> .pl...
> iam Grzesiek.
>

> czytalam, ze ta wlasnie salata ma najmniej
> wartsoci odzywczych. lepiej uzywac inne
> salaty.

Sałata ma ogólnie niewiele wartości tak jak ogórek więc czy to lodowa czy
głowiasta to jedno licho. Taki zapychacz i uzupełniacz. Lodowa teraz jedynie
moze być mocniej nachemizowana, ale to też jak każda teraz.

A co do tematu.
Ja lodowa robię "na winie" :) to znaczy co się pod rękę nawinie:) - wszelkie
warzywa, czasem owoce, jajka, ryby wędzone, sery, kiełki i różne takie,
kompozycje dowolne. A do tego sosy - też "na winie":). U mnie obok pekinki to
podstawa wszelkich kombinacji warzywowo-różniastych.
AgaL