Re: skwasniala salatka

From: sadyl <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: skwasniala salatka
Date: Mon, 02 Jul 2001 13:32:44 +0200

Asiunia wrote:

> Przed chwila zakupilam na drugie sniadanie w sklepie 'Edeka" w Gdansku na
> Hallera

To ten samiec, który spalił się kilka lat temu?

> wpis do ksiazki
> skarg i zazalen,

nie żartuj - nawet jeśli coś takiego jeszcze istnieje, to i tak nie ma
komu tego czytać :)

> postraszenie SANEPIDEM,

Raczej nie straszenie - ja na Twoim miejscu po prostu zaniósłbym to do
Sanepidu
W Gdańsku koło Akademii (Dębinki 4) i w centrum (Wałowa 27) -
oczywiście: tego samego dnia i wraz z paragonem.

A przy okazji przypomniało mi się coś takiego:
W 1996 r pracowałem w Klifie w Orłowie. Zakupy sniadaniowe robiłem w
(nomen-omen:) tamtejszej Edece (teraz to chyba pod Billę przeszło)
Zazwyczaj garmaż kupowałem u pewnej rudowłosej niewiasty (z którą od
dłuższego czasu mieszkam:) ale zdarzył się dzień, gdy Jej nie było i
kupiłem smażoną wątróbkę u kobiety o imieniu J.
Po wrzuceniu do mikroweli, rozszedł się taki smród, że nawet nie
próbowałem tego jeść.
W takiej formie, w jakiej znajdowała się ta wątróbka - to znaczy na
talerzu z widelcem itd - zaniosłem to z powrotem J. na stoisko.
Nie byłem "szczególnie" niegrzeczny [eufemizm], ale jakieś 2 lata
później, gdy przypadkiem podwoziłem J. do domu, nieśmiało zapytała się
mnie, czy nadal mam do niej żal o tą wątróbkę
:))

sadyl