Re: smazone pomidory/sos

Data: 2005-06-23 13:50:56
Temat: Re: smazone pomidory/sos
Od: "IN_" <i...@w...pl>

Użytkownik "Nastyd" <n...@d...o2.pl> napisał w wiadomości
news:d9ea9f$nn4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szukalem przepisu w Internecie na cos takiego, ale znalazlem tylko na
> smazone pomidory w plastrach.
> Moze ktos juz robil i podpowie jakis ciekawy przepis na taki dobry sos
> pomidorowy do makaronu (bezmiesny)?

No ja robie tylko takie smazone w plastrach - nie pozwalam im sie rozpasc i
jak sa miekkie to bardzo ostroznie z nimi postepuje. Pozniej takimi
plastrami obkladam makaron posypany serem i wyglada ladnie ;-) A jak
smakuje....

A sos z tego nietrudno zrobic... wystarczy pozwolic sie pomidora rozciapac i
gotowe... Oczywiscie smazone na oliwie z przyprawami...

Pzdr,
IN_(oooo olsnilo mnie, juz wiem co na obiad upichce... 5 minut i gotowy
obiadek...)