Re: sok pomidorowy

Data: 2000-05-30 09:20:39
Temat: Re: sok pomidorowy
Od: "Lilly was here" <:)@com.pl>

> A może z wodeczka... Tylko jak to dokladnie sie robi..?

2 części soku, jedna część wódki, odrobina soli do smaku, kilka kropli sosu
Worcester i tabasko, gałązka selera naciowego do przegryzania i to by było
na tyle

Natomiast mnie na bazie soku wyszedł bardzo dobry sos boloński - mięsko
mielone wołowe podsmażamy na oliwie, dodajemy bazylii i czosnku, podsmażamy
razem, wlewamy litr soku pomidorowego na ok 1 kg mięsa, dusimy, dodajemy sól
i pieprz cayenne do smaku, na koniec świeżo siekaną drobną natkę pietruszki.
Ja osobiście wrzucam ( bo sos musi być gęsty ) sos z mięsem do dużego
naczynia w którym mam świeżo ugotowane spaghetti, mieszam razem i podaję na
stół ze specjalnym nabieraczem do makaronu. Obok w miseczce parmezan.

Lilly was Herę