Re: sok z sokowirówki

Data: 2009-05-08 05:19:20
Temat: Re: sok z sokowirówki
Od: Juanitos <j...@g...com>

o...@t...pl pisze:

> A jakies blizsze konkrety? Tak sobie rzucic stwierdzenie, bez zrodel,
> bez danych itd. to kazdy moze.
>
> Nie wydaje wam sie dziwne, ze w necie wlasciwie wszyscy na ten temat
> powoluja sie na Maxa Gersona i to jedyne zrodlo (w kazdym razie 5 min
> googlania nie przynioslo nic wiecej).
> --
> Olleo

Jakie konkrety ? jakiego koloru oczu miała moja sekretarka ? nie
pamiętam akurat. Na reszcie i tak się nie znasz, więc po co zadajesz
takie pytania? Jakie źródła: źródło to akurat moja skromna osoba i
personel OBR "PREDOM"... Pytanie zasadnicze brzmiało; czy sokowirówka
pogarsza jakość otrzymywanego produktu - odpowiadam: TAK. Jak bardzo
niszczy to zależy od rodzaju obrabianego produktu i prędkości obrotowej
wirówki. Im droższa wirówka tym gorsza.... taki paradoks.

Juanitos