Re: sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący

From: "Chiron" <eleuzis@no_spam.polbox.com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący
Date: Tue, 19 Aug 2008 00:25:56 +0200

Użytkownik "Ewa" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:g8959l$lqu$1@news.onet.pl...
> Witam Szanownych Grupowiczów
>
> Właśnie stoję przed wyborem sprzętu do kuchni i mebli. Płyta i piecyk siłą
> rzeczy będzie zabudowana. A jak to jest z lodówką i zmywarką ?? Z Waszego
> doświadczenia jakie są cechy, plusy i minusy sprzętu do zabudowy i
> wolnostojących. Nigdy nie miałam sprzętu do zabudowy. Mogę sobie wyobrazić
> że do zabudowy sprzęt jest mniej pojemny w środku (mam rację?), jest
> problem z wymianą sprzętu ??, a co np. jak leci woda z tyłu zabudowanej
> zmywarki ???
> Plusa wyobrażam sobie tylko jednego kuchnia ładniej wygląda. Coś jeszcze?

> [...]

Do zabudowy- porównaj ceny- jest trochę droższy sprzęt. Jeśli chodzi o
lodówkę- to do zabudowy jest na ogół dość małą. Jeśli Ci wystarcza - to ok,
ale w porównaniu z analogiczną wolnostojącą- sporo droższa. Zabudowywać
wolnostojącej lodówki nie radzę. Ja bym sugerował wszystko do zabudowy
(ładniejsze i mniej miejsca)- za wyjątkiem lodówki (do zabudowy małą i
bardzo droga)

Chiron