Re: sterylizacja

Data: 2006-02-10 22:40:43
Temat: Re: sterylizacja
Od: "sq1euo" <s...@w...pl>

Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dsj3s4$8ho$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "sq1euo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zadzwoń do Jastrzębia Zdroju, do UM i zapytaj czy kościelny ośrodek pomocy
> dla samotnych matek, który miał powstać na jednym z osiedli już działa czy
> może jeszcze nie?
>
> Miał powstać kilka lat temu (sama 5 lat temu chciałam oddać tam rzeczy po
> moim synku, ale niestety, ksiądz, który miał tam działać, nie potrafił mi
> wskazać ani jednej samotnej matki, bo po prostu zadną się nie
> interesował). W między czasie została zbudowana wypasiona plebania (mogę
> [...]

Pojedyncze przypadki sie zdazaja,..czy ja napisalem,ze 100% ksiezy jest
super?? Ty podalas jeden przypadek,..ja moge podac bez problemu 15, ksiezy
ktorzy od ust sobie odejmuja,zeby pomoc drugiemu. Znam torche ksiezy i
widze, ktorzy jacy sa i co robia. A ze wsrod calej grupy znajdzie sie
paru,ktorzy postepuje ZLE to jest bardzo przykre,...ale zdaza sie i ja temu
nie przecze.

ps
wiesz ile przez 50 lat komunizmu bylo wyslanych ludzi do seminariow,
specjalnie po to aby od srodka Kosciol rozwalac i w nim bruzdzic?? ...
pomysl o tym,...nie wszycy kaplani sa swieci i zostali ksiezmi z
powolania,..niestety

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl