Re: sterylizacja

Data: 2006-02-10 22:47:38
Temat: Re: sterylizacja
Od: "sq1euo" <s...@w...pl>

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> masz racje ,ja odpowiadam za siebie i czy usune to ja za to odpowiem ,to
> ja bede ponosic konsekwence a nie ty czy inny facet bo jestem kobietom i
> moja macica to moja sprawa a nie Rydzyka czy innego oszołoma .

pytanie nr 1: dlaczego wedlug Ciebie o. Rydzyk to oszolom?? co takiego robi
i jak postepuje,ze nazywasz go oszolomem??

pytanie nr 2: rozmawials z jakas kobieta co wykonala aborcje? pytales sie
jak sie z tym czuje itd.? czy przeszla na tym do porzadku dziennego,czy cale
lata sumienie nie daje jej spac?? Macica to Twoja sprawa,..i tu masz
racje,..mozesz sobie ja wyrznac w cholere,..moze nawet pozytek z tego jakis
bedzie,bo mnozyc sie nie bedziesz,....Ale pomysl o tym,ze teraz jestes
madra,..ciekawe jakbys faktycznie dokonala aborcji, jakbys gadala o tym,..i
czy w ogole bys zabrala glos w tej sprawie.

Spotkaj sie z kobietami,ktore dokonaly aborcji i z nimi porozmawiaj..... i
wtedy sie na forum wypowiadaj,..ciekawe czy bedziesz wychwalac aborcje jako
cudowna metode "antykoncepcji", zbawiajacych swiat od wszelkich problemow.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl