Re: suszone pomidory

Data: 2001-04-03 10:24:59
Temat: Re: suszone pomidory
Od: Szymon 'Zbooy' Madej <s...@r...fm>

On Fri, 30 Mar 2001 20:58:55 +0200, "rena" <r...@a...net.pl> wrote:

>ale z czym sie je je? z chlebem i maslem czy moze dodaje do salatki?

A ja je jadam z pikantnym spaghetti, oliwą, czosnkiem i parmezanem...
Mniam mniam z lekkim winkiem, doskonale poprawia humor :)

Mam w lodówce taki duży, ~litrowy słój z tymi pomidorami, kupiony za
jakieś 30 złotych bodaj w Geancie - starcza na bite pół roku.
Niestety, ostatnio na półce w sklepie stały tylko takie z przecierem z
suszaków, a zapas się kończy :(.

zbooy
--
Szymon 'Zbooy' Madej