Re: swieza bazylia (OT)

Data: 2001-08-05 20:01:52
Temat: Re: swieza bazylia (OT)
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net>

Anna Sheridan wrote:

> A basil essential oil (aromaterapia), w oil burner (ludzie, jak to wszystko
> po polski? ja dawno wyjechac ze stara kraj) pomaga sie skupic - zalecane dla
> studentow przed egzaminami, lub dla kucharzy opracowujacych nowy przepis
> :-). Kobiety w ciazy nie powinny uzywac. Mam w mojej kolekcji olejkow ten
> basil i pachnie bosko.
> Ania
> Oczywiscie wszyscy wiedza, ze suszone ziola dodaje sie do potraw na poczatku
> gotowania, natomiast swieze na samym koncu. Zawsaze dodaje garsc swiezej
> [...]

Ja mam bazylie cytrynowa, ktora rosnie po drodze do samochodu. Zawsze skubne
kilka listkow, i rozkrusze w samochodzie. Czasem tez zjem, choc nie godzi sie z
herbata, z ktora zawsze poodrozuje. Mam tez szalwie cytrynowa i tymianek
cytrynowy. Glownie dlatego, ze maja liscie z zoltymi plamami, a ja mam taki
kawalek ogrodu, gdzie wszystkie rosliny sa czesciowo lub calkiem zolte (tzn.
liscie). Bardzo ciekawy smak dodaja do sosow z tym cytrynowym podmuchem.
Magdalena Bassett