Re: szare jaja - kuchnia poznańska

Data: 2011-02-14 21:52:01
Temat: Re: szare jaja - kuchnia poznańska
Od: malgorzata <m...@p...onet.eu>

W dniu 2011-02-14 21:34, jerzy.n pisze:

> Użytkownik "malgorzata" <m...@p...onet.eu> napisał w
> wiadomości news:ij9mqh$lhr$1@news.onet.pl...
>
> Ktos cos pamięta i czy to zawsze miało odbicie w rzeczywistości , wtedy
> i chleb był smaczniejszy i bułki lepsze , a to z google próbowałaś
> http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/zupy/szare_jaja

Dzięki, sprawdzałam to, ale to na pewno nie to. Generalnie gugle są w
tym wypadku nieprzydatne ;). Przede wszystkim to nie była zupa.

A, chleb i bułki były naprawdę lepsze. I nie rzutuje na to projekcja
przez pryzmat dzieciństwa. Kupowało się gorące, prosto z pieca, o
określonej godzinie w lokalnej piekarni. Gdy nadchodziła ta magiczna
godzina nad okolicą unosił się piękny zapach :).

pozdrawiam

M.