Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)

Subject: Re: sztuka wychowania zaradnych dzieci :-)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sun, 20 Aug 2017 01:23:45 +0200

W dniu 2017-08-19 o 22:53, XL pisze:

> Kto tu powiedział "ponad"?

> Kilkudziesięciotonową.
>
> Prezentujesz mentalność pracownika na etacie. NA SWOIM pracuje się 48/24.

Jak zwykle nic nie zrozumiałaś.
Facet nie śpiąc całą noc prowadził ciężarówkę (mam nadzieję, że nie
dłużej niż 9h, o rozsądku nie wspominając, ale niech będzie, że
prowadził całą noc), a potem, nie śpiąc całą noc, zabrał się za
wyładowywanie iluś tam ton granitu... Pewnie wyładowywał ręcznie, bo
nikt normalny w takim stanie psychofizycznym nie wsiadłby do dźwigu czy
do jakiegoś wózka widłowego. Jako odpowiedzialny człowiek, zrobił to
zanim pracownicy przyszli do pracy, bo przecież nie naraziłby swoich
pracowników na niebezpieczeństwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr