Re: szukam sposobu na nornice

Data: 2005-03-18 18:01:50
Temat: Re: szukam sposobu na nornice
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

Małgosia wrote:
>. Noooo - booociany - zawsze mi
> się marzyło takie koło, ale wszyscy pukali się w głowę, że tylko
> bociana mi tam brakuje. Zatem w poniedziałek zacznę męczyć kolegów o
> pomoc w montażu. Na działce mam też słup z prądem, jest wyższy niż
> komin - może to lepsze miejsce? A jak zwabić bociany? Bo najbliższe
> gniazdo jest z 10 km ode mnie, a w całej wsi jakoś nie zauważyłam
> śladów. Masz pomysł?
:))))
bociany nie osiedla sie
jezeli nie beda mialy w poblizu odpowiednio wielkiej bazy pokarmowej
podmoklych lak i pol uprawnych
:(((
u siebie ze znajomymi tez postawilismy specjalny slup z kolem
w naszej Dolinie Trzech Stawow
:)
tej laki jest ze 3 ha wokol pola i pomimo
ze bociany systematyczne bywaja w dolinie
zadna para nie chce sie na sale osiedlic
:((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe