Re: te dni są teraz

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 21 Aug 2021 06:23:17 -0700 (PDT)
Subject: Re: te dni są teraz
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Jakub A. Krzewicki

> w oryginale było:
> qui , a cause
> de l'application de dogmes suicidaires
> która z powodu
> stosowania samobójczych dogmatów
> opuszczone w tłumaczeniu
>
> dziwne - czytam w języku francuskim,
> którego nauczyłem się dobrze w dzieciństwie
> a w wieku nastoletnim kompletnie zapomniałem
> z powodu anglosaskiego prania mózgu
> (czasem mam flashbacki)

nie wiem czy zdążysz zobaczyć
to ( zanim zniknie ) :

fellner live sebastian bohrn mena vs. gerald grosz french
https://youtu.be/Kg7ZB3KSqE0

mam alergię na niemiecki
( chyba większą niż na hebrajski )
ale , były ( francuskie ) napisy :

Gerald Grosz, auteur et ancien politicien autrichien,
s'est fait vacciner deux fois et le regrette !
Il expose son point de vue et remet en cause Merkel (Allemagne),
Kurz (Autriche) et les présentateurs des médias mainstream :

" Il me semble donc que si j'avais pris des fleurs de Bach
ou des globules homéopathiques,
je serais mieux protégé qu'avec votre soi-disant "game changer "

https://www.investopedia.com/terms/g/game-changer.as

<< Cela signifie que leur vaccination ne change pas la donne,
mais qu'elle est la plus grande lanceuse de fake news
qui ait été offerte a l'homme au XXIe siecle. >>

Prezentacja wideo:

Gerald Grosz, pisarz i były polityk austriacki,
był dwukrotnie zaszczepiony i żałuje tego!
Przedstawia swój punkt widzenia i pyta Merkel (Niemcy),
Kurza (Austria) i prezenterów mediów głównego nurtu :

" . . . więc wydaje mi się, że gdybym zażył kwiaty Bacha
lub homeopatyczne globulki, byłbym lepiej chroniony
niż z twoim tak zwanym * game changer *

( zdarzenie, pomysł lub procedura
które powodują znaczącą zmianę
w obecnym sposobie robienia
lub myślenia o czymś )

" oznacza to , że ich szczepienie nic nie zmienia
ale jest największym fake news XXI wieku "

ja nie mam niemieckich flashbacków
[o; ani * szczepionkowego * paszportu ;o]

https://youtu.be/i3V-oXwCWL4

u nas po kolacji już organizujemy ( się , na )
niedzielną * włóczęgę * po bezdrożach
konno " wsiąknąć " w Himalaje
(o: do wieczora :o) . . .

https://youtu.be/AndHoG8jx4M