E.celebritii

131. Data: 2017-05-08 22:56:56

Temat: Re: topienie kotów...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 22:24, Pszemol pisze:

> Jakie widelce??? :-)

Widelce naszych kabareciarzy. ;)
Pan nie w temacie (grupy) jak widać:
http://www.newsweek.pl/polska/kownacki-polacy-uczyli
-francuzow-jesc-widelcem-carcale-mon,artykuly,398666
,1.html

Ewa

132. Data: 2017-05-08 23:01:30

Temat: Re: E.celebritii
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 22:24, Pszemol pisze:

> Więcej powściągliwości życzę następnym razem.

Nie życz innym, co Tobie niemiłe. ;)

Ewa

133. Data: 2017-05-08 23:16:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Czyli jednak nie rozumiesz. Otóż jest wręcz przeciwnie -wcześniejsze
> (czyt. przed ciążą) zetknięcie z toksoplazmozą, czyli jej
> "przechorowanie" i posiadanie w związku z tym przeciwciał, w dużym
> stopniu chroni płód, ponieważ kobieta nie zarazi się już tak łatwo.

Czyli jednak nie rozumiesz. Nie chodzi mi o zarażenie kobiety podczas
ciąży, lecz o jej poinfekcyjne NOSICIELSTWO toksoplazmozy po infekcji np
krótko przed ciążą.
Na ten temat sobie poczytaj.
Tylko w sumie gdzie miałabyś - bo o tym się w ogóle nie mówi. Tabu czy co
:-|

134. Data: 2017-05-08 23:30:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 23:16, Ikselka pisze:

> [...]
> Na ten temat sobie poczytaj.
> Tylko w sumie gdzie miałabyś - bo o tym się w ogóle nie mówi. Tabu czy co

Ależ Ty kręcisz! A niby dlaczego miałoby się nie mówić? Poziom
przeciwciał, który sprawdza się na początku ciąży i w 3 trymestrze
obowiązkowo (bada się dwa rodzaje przeciwciał), mówi, czy i kiedy doszło
do zarażenia. Albo że kobieta nie była nigdy zarażona.

I tu więcej:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Toksoplazmoza#Objawy_t
oksoplazmozy_u_ludzi

Ewa

135. Data: 2017-05-09 00:29:01

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Widelce naszych kabareciarzy. ;)
> Pan nie w temacie (grupy) jak widać:
> http://www.newsweek.pl/polska/kownacki-polacy-uczyli
-francuzow-jesc-widelcem-carcale-mon,artykuly,398666
,1.html

Dzięki Ewa, na Ciebie można zawsze liczyć!

136. Data: 2017-05-09 00:34:29

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie życz innym, co Tobie niemiłe. ;)

Spoko. Ja już umiem!

Widziałaś jakąś moją odpowiedź do I? Nie? No właśnie.

A odpowiedź do A? Nie? No właśnie...

Tylko z panem T mnie pamięć zawiodła, ale już mi przypomniał czemu nie
warto... mimo małego i chwilowego przebłysku skruchy za swoje chamstwo
(skrytykował się sam za "impertynencję") to jednak szybko wrócił do "normy"
i sprowadził się do wspólnego mianownika z I.

Ale to też już załatwione :-))

137. Data: 2017-05-09 09:16:59

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 22:24, Pszemol pisze:

> Jakie widelce??? :-)

o takie
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/184034
64_1983191265248225_348004371444028958_n.png?oh=6fbd
de718604d16722b00e8f9472b98c&oe=59B453D4
albo takie
http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/143063_wyg
iety_widelec.jpg

pozdr
Stefan

138. Data: 2017-05-09 09:32:46

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/184034
64_1983191265248225_348004371444028958_n.png?oh=6fbd
de718604d16722b00e8f9472b98c&oe=59B453D4

Tak, tak - juž mnie Ewa wtajemniczyła :-)
Dzięki :-))))

139. Data: 2017-05-09 15:19:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 17:59, krys pisze:

> Nie zastanawiaj się, tylko przeczytaj, napisał przecież.
> Szuka dobrych noży, bo te u mamy pamiętają zamierzchłe czasy jego
> dzieciństwa. Tłumaczyć dalej?

Nie, dziękuję.

--
animka

140. Data: 2017-05-09 15:22:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 18:45, Trefniś pisze:

> :)
> Myślisz, że on te noże kupi?

Myślę, że nie kupi.
Kiedyś na grupie nurkowanie molestował o latarce podwodnej chyba ze 2-3
miesiące.

--
animka

Zaklęte rewiry.