Re: troll bożyszczem?

Data: 2011-07-18 19:07:02
Temat: Re: troll bożyszczem?
Od: "WitexP" <W...@o...pl>

news:<mmge1nb8wea4$.w7cajsapg020.dlg@40tude.net>...

> Dawaj konkrety - powiedziałeś o kimś A, dawaj B o sobie. Coś zdziałał w
> życiu, z czego możesz być dumny? Pochwal się.
> Póki co najlepiej ci wychodzi sranie do czyjegoś grobu. Tylko najgorsza
> menda to potrafi.
> Won mi stąd, wszarzu.

Hehe, już sobie wyobrażam ciebie jak siedzisz przed kompem i się wkurwiasz.
Juz ci napisałem, nie unoś się, tylko przyjmij prawdę.
Ja nie pisałem na grupach o zydach i gdzie jest ich miejsce, jak Kuroń zmarł
nie cieszyłem się z tego na grupach,
i o wielu jeszcze innych rzeczach, który normalny człowiek nie napisałby na
grupach,.
Tak naprawdę to napisz czego wielkiego dokonał panslavista?
Pewnie tylko to że od niego nauczyłaś się trollingu pierwszej klasy.
Mam tu przytoczyć wątki klasycznego trollingu, jakiego udzielaliście na
kuchni?
Mam tu przytoczyć jeko przemyślenia o żydach i innych nacjach?