Re: truskawki wiszace

From: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: truskawki wiszace
Date: Sun, 13 Oct 2002 20:24:48 +0200

Czy widziałeś kiedyś fermę kurzą? Kury nioski.... kazda w oddzielnej
klatecze stłamszona, jej zadaniem jest tylko jeść i znosić jajka najepiej
byłoby..... kilka dziennie. Koszmar...

To samo jest z....... nową uprawą roślin.

Widziałam to na Foriadzie 2002 w kwietniu w Holandii.

Oczywiście to wszystko dzieje się w cieplarniach. Minimalna ilość ziemi, a
może nie ziemi tylko czegoś zastępczego, wszystko podłączone do
niesamowitej ilości rurek i różnych przewodów..... Okazy niesamowite, jak w
dżunglii afrykańskiej. Papryka ,pomidory, cytrusy. Papryka może 1 m
wysokości a może i więcej.

Efekt oszałłamiający... tylko, że to jest....sama chemia. To mają być uprawy
przyszłości.

To chyba już lepiej najeść się ....trawy.

Mogę podesłać ci zdjęcie tej imponującej uprawy.

--
pozdrawiam Ela