Re: uciążliwy hałas - POMOCY

From: "[edymon]" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: uciążliwy hałas - POMOCY
Date: Sun, 28 Nov 2004 19:17:14 +0100

Dnia 2004-11-27 20:51 +0200, Użytkownik s0ze napisał :

[ciach]
> Na wszelkie nasze argumenty: że to jest budynek mieszkalny a nie szkoła
> muzyczna, że hałas na pewno przekracza normy (na razie nie wiem jak zmierzyć
> ten poziom, kto to robi?), sąsiadka (bardzo nie miła) odpowiada, krótko, że
> ona 'musi grać'.
>
> Zarząd wspólnoty mieszkaniowej jest bardzo nieporadny i raczej na nich nie
> mogę liczyć, złożyliśmy pismo podpisane przez trzech sąsiadów i nic...
>
> Szukam prawnika, który mógłby mi pomóc poprowadzić sprawę by przynajmniej
> zmniejszyć uciążliwość hałasu lub jakiegoś stowarzyszenia lub po prostu kogoś
> [...]

Tylko problem w tym, ze pianista musi grac. _Musi_ cwiczyc przynajmniej
kilka godzin dziennie jezeli ma byc dobry. Istnieje jeszcze opcja
wygluszenia samego pianina (zdaje sie, ze wymienia sie okladziny na
mlotkach lub cos w ten desen, a chyba tez mozna wstawic jakas
dzwiekochlonna materie miedzy sciane a pianino). Moze by tez sprobowac z
wygluszeniem sciany od Twojej strony?

Edytka [edymon]

/wolę byc starą dupą niż młodym dupkiem/