Re: uszkodzenie przewodu w bębnie

From: "Marex" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: uszkodzenie przewodu w bębnie
Date: Wed, 29 Jun 2011 14:01:15 +0000 (UTC)

gary <g...@c...pl> napisał(a):

> metoda ze szpilką jest trochę niszcząca, potem będzie się dostawac do
> kabla wilgoc.
> Proponuję metodę brutalną :)
> robisz zwarcie w gniazdku przedłużacza (grubym drutem)
> a wtyczkę podłączasz do akumulatora samochodowego 12V
> ubierasz rękawie robocze i miętosisz rozwinięty kabel od jednego końca
> do drugiego. tam gdzie uszkodzone przewody wreszcie się zetkną, kabel
> się przepali. masz zlokalizowane miejsce uszkodzenia z dokładnością do 1
cm.
> Oczywiście zachować ostrożność (okulary, nie przy otwartym kanistrze z
> [...]
Qrcze, niektóre pomysły coraz ostrzejsze..!!!wybuchowe nieomal!
Radykalizm. W sumie pomysł z detektorem-śrubokretem genialnie prosty , o
ile skuteczny..? Poszukam w handlu takiego wkretaka. Domyslam sie, że to co
innego anizeli popularna w domach "próbówka-wkretaczek" Takie posiadam, ale
cóz one potrafią. Przewody sa dobrze izolowane podwójną gumą- 3x1,5mm2 made
in poland-lata 90-te! przypom.m.wł..) Nie wiem czy ta grubaśna izolacja
na przewodach(linki stalowe?) nie stanowi zapory dla takiego wkretaka-
detektora. Dobrze, że powstrzymało mnie od ciecia kabla "pół na pół" bo te
40 metrów się na działce przydaje a nowe co nieco kosztuje.
Pozdrawia~M