[uzytkownicy] Berghoff - warto w chodzic czy nie

11. Data: 2006-09-25 16:59:49

Temat: Re: [uzytkownicy] Berghoff - warto w chodzic czy nie
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Muran wrote:

> [...]
> szczególnie jej dno?
> Pytam, bo powoli (od 3 lat ;)) rozpakowuję komplet B. i niedawno wyjąłem
> patelnię ale jeszcze jej nie używałem. Waży chyba z 7 kg.
> Skoro jednak to już kolejny sygnał, że może być do d* to... Chciałbym
> uniknąć zmarnowania produktów.
>
> Moja wygląda tak:
> http://pacanka.com/~tytoos/temp/b1.jpg
> http://pacanka.com/~tytoos/temp/b2.jpg
>
> Do tego oczywiście pokrywka z "termometrem".
>
> Cały komplet w prezencie, więc w razie czego rozstanie z patelnią nie
> będzie bolało, chociaż i tak ją wypróbuję do mniej istotnych rzeczy.

Wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. Nie nadaje się do smażenia
czegokolwiek w panierce. Za to z powodzeniem można na niej dusić potrawy.
Ja używam do wszelkiego rodzaju potrawek typu kurczak w sosie lub z
grzybami czy niewielkich ilości gulaszu.
"Smażenie bez tłuszczu" polega na solidnym rozgrzaniu patelni, położeniu
mięsa i przykryciu przykrywką. Można powiedzieć, że mięcho dusi się we
własnej parze. Samo odłazi od patelni tylko nie wolno od razu odrywać.
Jak lubisz mięso smażone tradycyjnie to faktycznie nic lepszego ponad teflon
lub żeliwo.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Okręt", "Szatański interes", "Wieki Światła", "Cosmonaut's

12. Data: 2006-09-25 17:27:17

Od: sATIN <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):

> [...]
> Jak lubisz mięso smażone tradycyjnie to faktycznie nic lepszego ponad teflon

Potwierdzam, że poza duszeniem to ta patelnia nie nadaje się do niczego
(czasem nawet sobie myślę czy bym jej nie sprzedał:).
Komplet kupiliśmy sobie również w prezencie więc jakoś ta patelnia mnie
bardzo nie zmartwiła.
Podsumowując garnki tak, patelnia nie (dla ludzi co lubią smażyć na
"ostrym ogniu" :)

13. Data: 2006-09-26 07:30:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał(a):
[...]
> Jak lubisz mięso smażone tradycyjnie to faktycznie nic lepszego ponad teflon
> lub żeliwo.

Błąd w załozeniu, lepsza od tych dwóch ww jest grubościenna aluminiowa z
potrójną powłoką ceramiczną zrobiona wg technologii szwajcarskiej.
pozdr. Jerzy

wok fackelmann
Pryskający olej
za słone kiszone ogórki
KWAS Z BURAKOW
przyszedł czas na barszcz czerwony- kiszenie