Re: warzywa w supermarketach

Data: 2002-01-21 11:39:53
Temat: Re: warzywa w supermarketach
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl>

"Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a2f51g$2e8q$1@pingwin.acn.pl...
> czy wy tez macie takie wrazenia, ze w supermarketach warzywa i owoce sa
> okropnej jakosci? pomidory bez smaku, pomarancze gnijace w 2 dni po
zakupie,
> miekka papryka...
>
> co dziwne - we wszystkich jest podobna jakosc, a nikt sie przeciw temu nie
> buntuje...

Bo jak się przechowuje warzywa i owoce w chłodni o zbyt niskiej temperaturze
to owszem nadają się ona dłużej do wystawienia ale za to maja krótsza
przydatność po wystawieniu :-((( Poza tym oni biorą dużym hurtem i nie
zawsze zwracają uwagę na jakość za to na cenę owszem. Warunki w
hipermarkecie (suche powietrze, ciepło) nie sprzyjają zachowaniu świeżości
warzyw i owoców. Pomidory to teraz niestety wszędzie bez smaku bo
szklarniane a i odmiany inne - dobrze wyglądają, lepiej się przechowują ale
kosztem smaku i zapachu (no i w większości przypadków są pędzone sztucznie)
A szybko gniją bo są ciągle macane, przekładane, spadają itd.
Ja się buntuje - nie kupuje warzyw w supermarketach tylko w warzywniakach i
na targowiskach:-)
Pozdrawiam
DominikaNM