Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące

From: "Magdunia" <m...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące
Date: Thu, 23 May 2002 15:46:08 +0200

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:acirvq$92e$1@news.tpi.pl...
> Ha, ha, a mnie wlasnie znajomi uswiadomili, ze mikrofale najgorzej
wplywaja
> na mleko, zwlaszcza przy duzej mocy! Ponoc cos rakotworcze sie robi....
> Sorry za dobicie.

Ha ha!!! Zycie w ogole jest szkodliwe....
Ja przejezdzam sobie codziennie trasa szybkiego ruchu kolo pasacego sie
stada dorodnych "ciezkich" (dobrze naolowionych) krowek... Wiecej podac
takich przykladow???
Nie oszukujmy sie...
Oczywiscie, ze te wszystkie nasze bledy zywieniowe i ekologiczne kiedys
wyjda, moze moje pra-pra-pra wnuczki beda mialy 3 glowki????? Nie wiem, ale
jest to wysoce prawdopodobne, choc staram sie nie jesc byle czego.. Ale jaka
moge miec pewnosc, ze chlop sprzedajacy dorodne jabluszka rzeczywiscie
uprawia je ekologicznie???? BTW pracowalam kiedys w zachodniej firmie
wlasnie w dziale srodkow ochrony roslin - okazuje sie, ze wlansie owoce
trzeba pryskac, bo inaczej.. choruja, karlowacieja itp. ALE trzeba wiedziec
jak to sie robi i tyle.

Magda