Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące

Data: 2002-05-24 00:56:20
Temat: Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net>

Agata Solon wrote:
[...]
> pole
> zaburza
>
> tak brzmi cytat. Czy otoczenie sprzetow kuchennych moze wydatnie zwiekszac
> moc pola elektromagnetycznego? I nie daj Boze, zaburzyc moje prywatne
> procesy biochemiczne? Oczywiscie nie wierze naiwnie jak niektorzy, ze
> wyjmujac z mikrofalowki zarcie, wyjmuje tez troche tego pola, tak jakby fale
> wlazly w czasie podgrzewania i zostaly. Bo chyba na wierze w takie cos
> zasadza sie ta cala zabobonna wrecz bojazn. Niby nie daje sie zwariowac, a
> jednak....wyniesc do piwnicy na wszelki wypadek czy nie?

Moja mikrofalowka ma 25 lat. Naprawde. Rok produkcji 1977. Amana
RadarRange. Na KORBKI. Z drzwiczkami, ktore otwieraja sie na dol, nie na
bok, i sa cale metalowe, maja siatke jakas w szybce. Chowam sie za
lodowke, za kazdym razem ja uzywajac, ale wiernie mi sluzy.
Czy jest rakotworcza? nie wiem... ale i tak sie chowam.

MB