Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące

Data: 2002-05-23 21:03:01
Temat: Re: wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik waldemar z domu <w...@t...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acjg6m$net$00$...@n...t-online.com...

> Jakby kogoś interesowało (jak nie, to też powiem, a co mi tam), to na
> studiach pisałem pracę na temat pola magnetycznego mózgu człowieka (tzn
> pole elektromagnetyczne wywoływane przez mózg), pracuję od 14 lat w
> szpitalu w laboratoium otolaryngologii gdzie się zajmujemy m.in.
stymulacją
> zmysłu równowagi i pomiarami reakcji mózgu na te bodźce, oprócz tego
jestem
> inżynierem elektronikiem z wykształcenia i zajmuję się jako hobby
> radioamatorstwem i wysokie częstotliwości są mi znane w praktyce i teorii.
> Uczyć się też potrafię, ale z wiarygodnych źródeł.
>
> Waldek

Jestem pod wrazeniem, szacuneczek! To jak, szkodza te mikrofale czy nie? Ja
tez jestem z wyksztalcenia inzynierem, co prawda nie elektronikiem. Jednak
pomimo racjonalnego i sceptycznego podchodzenia do takich rewelacji, jak
rowniez do dziury ozonowej, efektu cieplarnianego oraz zyl wodnych, nie
umiem odeprzec argumentow typu "zaburzenie pola elektromagnetycznego
marchewki". Na zdrowy rozum, to mikrofale sa tylko innym rodzajem energii,
robia swoje czyli podgrzewaja. Trudno, zeby marchewka po wyjeciu z kuchenki
cokolwiek emitowala. Ale czy na pewno? Mam patrzec na swoja mikrofalowke ze
strachem, ze robie krzywde rodzinie?
> Każda żywa komórka, aby funkcjonować prawidłowo, musi mieć odpowiednie
pole
> elektromagnetyczne. Pole elektromagnetyczne silniejsze od naturalnego
zaburza
> procesy biochemiczne w organizmie.

tak brzmi cytat. Czy otoczenie sprzetow kuchennych moze wydatnie zwiekszac
moc pola elektromagnetycznego? I nie daj Boze, zaburzyc moje prywatne
procesy biochemiczne? Oczywiscie nie wierze naiwnie jak niektorzy, ze
wyjmujac z mikrofalowki zarcie, wyjmuje tez troche tego pola, tak jakby fale
wlazly w czasie podgrzewania i zostaly. Bo chyba na wierze w takie cos
zasadza sie ta cala zabobonna wrecz bojazn. Niby nie daje sie zwariowac, a
jednak....wyniesc do piwnicy na wszelki wypadek czy nie?