Re: wena mi padla:(

Data: 2006-09-03 07:43:24
Temat: Re: wena mi padla:(
Od: "walkie!" <w...@w...pl>

Agata Mryczko napisał(a):
> witam serdecznie wszystkich (znow po przerwie
>
> no wlasnie padla mi wena tworcza, bo ostatnio jakos mnie kuchnia
> omijala i teraz mam cycki kurczaka leza i kwicza.. i nie wiem co z nimi
> zrobic:( kompletny brak weny porazka!
>
> pozdrawiam cieplutko
> Agata"agatonek"Mryczko

ja ostatnio pocielam cycki kurze w drobne kawalkie,
posolilam popieprzylam, do tego cebulka i kilka oliwek
pocietych w plasterki. podsmazylam i zalalam sosem serowym -
kubeczek smietany 250 g 12%, starty parmezan - sporo, i ok
20 dkg lazura.to sie dusilo.

w garze zagotowalam woe, wrzucilam penne razowe i rozyczki
brokula. potem wszystko wymieszalam i doprawialam bialym
pieprzem i sola, pycha :)

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl