Re: wiara w siebie

Data: 2003-10-04 14:55:11
Temat: Re: wiara w siebie
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Jarod1" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:blcd0p$ld6$1@news.onet.pl...
> ej spokojnie;
> dobrze bedzie - hihi;
> jak chcesz to sie z toba umowie;
> podobne mam mniemanie o sobie wiec pasujemy di sie nawet - hihi;
>
> a tak wogole to nie jest tak zle;
> serio znajdz sobie kogos; jakiegos fajnego faceta, ale wypatruj dobrze bo
> malo jest takich porzadnych i od razu jak to bedzie dobry koles to zmieni
> sie to co myslisz o sobie;
> on to spowoduje;

mam fajnego faceta
ale ze mnie oporny materiał
słowa mego faceta przestały już na mnie działać

> a jesli rodzice i znajomi tak do ciebie mowia to znajdz se innyh
znajomych;
> jesli sie im nie sprzeciwiasz i nie bronisz sie jakkolwiek to tak bedzie
> caly czas;
> pokaz im ze stac cie nawiecej a nie beda cie coraz bardziej dolowac;

ja nie chcę już nikomu nic udowadniać, nie mam siły
po co coś w ogóle udawadniać?
czy w ogóle trzeba być w czymś dobrym, docenionym itd
po co ambicje
?
to jakieś niezdrowe

wrecz
> przeciwnie - u mnie zaczeli mnie umacniac; pomagali mi i sie jakos udaje;
> jest ok i u ciebie tez powinno byc;

cóż, gratuluję
u mnie ostatnio błędne koło
zaplątałam się w to