Re: wiara w siebie

Data: 2003-10-04 15:30:57
Temat: Re: wiara w siebie
Od: "Greg" <o...@o...pl>

"Natalia" w wiadomości news:blmnl7$g41$1@news.onet.pl napisal(a):

> jasne, jakbym chciała dostać pracę która mi odpowiada,
> musiałabym zapomnieć o studiachh prawniczych zupełnie

Dlaczego?

> bo mi one do tej pracy niepotrzebne

A to mowa o konkretnej pracy? No i kolejna sprawa, ze nie sama praca
czlowiek zyje. Znasz prawo, wiesz jak sie nim poslugiwac... wystarczy aby
nie dac sobie w kasze dmuchac byle komu ;-)

> co do niczego mi się nie przyda, a przynajmniej chciałabym
> żeby przydać się nie musiało

No to to chyba problemu nie stanowi? ;-)

> a tu robi się juz błędne koło :)

Niektorzy uwielbiaja karuzele ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.