włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

21. Data: 2003-05-04 18:07:11

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak? To może mi powiesz dlaczego dziewczyna wcześniej nie zrobiła nic z
> tymi włosami,nie zadbała o siebie i o swoje zdrowie i pokazała się tak
> chłopakowi,który jest zszokowany takim widokiem?...A to nie jest widok
> przyjemny jak się domyślam.
> O siebie trzeba dbać zawsze.Nikt nie zna dnia,ani godziny :-)

Ale Ty jestes "miła" masz chyba jakies bledne wyobrazenie o tym problemie, co
ty cholera myslisz ze ja jej moge czesac te wlosy ??nie mowie ze ich nie widac
ale bez jaj !!!da sie z tym zyc. Nie musiz od razu obrazac mojej panny, troche
kultury kobieto!!! I kto powiedzial ze ona o siebie nie dba??? bala sie ich
usunac a znow nie jest to az taki straszny problem zeby nie mozna bylo z tym
zyc tylko ze chcialby sie tego pozbyc to normalne , denerwuje ja. Cikekaw
jestem cz Ty pod kazdym wzgledem masz nieskazitalna urode.
Na nastepny raz pomysl zanim zaczniesz pisac chamskie docinki, bo w koncu nie o
to tu chodzi.

22. Data: 2003-05-05 09:26:30

Temat: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Do Kaji

Przez chamskie docinki uwazam to jak mowisz ze moja dziewczyna sie zapuscila,
ze jest flejtuchem itp. Sluchaj nie znasz jej, nie wiesz jaka jest to jak
mozesz tak pisac???? A co do wyrywania ich penseta to madrzy ludzie Ci pwiedza
ze niepowinno sie tak robic bo ejst to wrazliwe miejsce itd. jak byla raz u
ginekologa to przy okazji sie spytala o to i jej lekarz powiedzial ze nie
powinna wyrywac ( moze to zalezy tez od lekarza) wyzej tez byly podobne
odpowiedzi. Dziwi mnie troche bo napisalem , ze kobiety powinny ja zrozumiec
ale nie wiem moze ty jeszcze nia nie jestes moze masz 15 lat?? jakos inne
kobiety ktore tu odpowidaly zrozumialy i nie nabijaly sie z niej. Nie chce Cie
w tym momencie obrazac ale dziewczyno postaw sie w jej sytuacji: masz takie
cos, bylas u lekarza on powiedzial ze nie wolno wyrywac, golenie i kremy
depilacyjne daja jeszcze gorsze efekty i co?? A tak dla Twojej informacji to
ona powiedzial mi kiedys ze mimo napomnien lekarza wyrywala jakis czas penseta
wlasnie ale jakos skutkow nie bylo widac wrecz przeciwnie zaczely rosnac
grubsze i ciemniejsze. Nie wiem moze to zalezy od kobiety, jedna wyrwie i na
jakis czas ma spokoj albo an zawsze, inna moze tak do usranej smierci. Nie wiem
moze to zalezy tez od tego czy dziewczyna jest blondynka czy brunetka ona jest
brunetka a jak chyba wiekszosc brunetek ma wlosy ciemne i nie wiem moze
wiecej?? blondynka to ma dobrze przynajmniej jej nie widac.
Jak dalej nie mozesz mnie zrozumiec czemu unioslem sie w mojej odpowiedzi wyzej
to moze tak : Ty napisals tu o swoim chlopaku a ktos inny nie pisze zbyt
przyjemnie o nim. I jak sie czujesz??? To chyba prawidlowy objaw ze jestes zla
na tego kogos.Wiec nie miej do mnei zalu, i nie mowie ze nie mialas racji we
wszystkim.

23. Data: 2003-05-05 10:01:44

Temat: Re: Odp: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 18:23 *Agata*
<b93evp$c58$1@news.onet.pl> napisał(a):

> (...) dlaczego dziewczyna wcześniej nie zrobiła nic z

> ...a dokładniej napisał: "może dla jednych jest to śmieszne ale ona się z
> tym żle czuje , mniej atrakcyjnie no chyba kobiety ja zrozumieją"...
> ..reszta Kaju - to już jest twoja, dość "swobodna" interpretacja...

Może masz rację,ale gdzie ona się chowała z tymi włoskami,zamiast zadbać o
to wcześniej,a nie wstydzić się dopiero jak ją chłopak rozebrał?

Sorry i EOT,bo nie chcę się z nikim sprzeczać :-)

--
Pozdrowienia,
Kaja

24. Data: 2003-05-05 10:01:55

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 18:20 *acik*
<b93eos$qcs$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Ja się tylko odnoszę do czasownika "moralizować" - wciskasz je poprzedniczce
> ale przecież sama zaczęłaś. Powiedzieć "zaniedbana" jest wprowadzeniem
> kategorii moralnej, gdyż ocenia - zamiast tego wystarczyłoby poradzić coś.
> Nie nasza rzecz - zadbana czy nie - ma problem i tyle;-)

Sorry,jeżeli kogoś (niezamierzenie)obraziłam.
Po prostu jestem pedantką,nie cierpię flejtuchów,mam z tego powodu trochę
wrogów :-)))))))
Ja się nie zmienię,nie mam zamiaru.

> Nikt nie zna dnia,ani godziny :-)

> wow, jaka Ty głęboka jesteś i taka.... biblijna ;-)))))) (ironia ale z
> życzliwym uśmieszkiem)

Te słowa to są słowa pewnej starszej,miłej pani,mojej byłej
współpracowniczki z Pogotowia Ratunkowego.Głęboko pozostały mi w pamięci te
słowa(ona już nie żyje).Powiedziała,że zawsze zakłada ładną,czystą
bieliznę,stara się o siebie dbać,zarówno dla siebie samej jak i dla
ludzi...bo nigdy w życiu nie wiadomo...można zasłabnąć np.na
ulicy,przyjedzie pogotowie,zabierze do szpitala,można też np.umrzeć nagle i
co?
Wstydzić się za siebie?

--
Pozdrowienia,
Kaja

25. Data: 2003-05-05 10:03:35

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 17:13 *La Luna*
<d...@4...com> napisał(a):

> No - genialna opinia i jakaz wiele wnoszaca.
> Qurcze - zaniedbana jestem.... Wyrywam sobie i wyrywam wloski z brwi
> coby je skorygowac i ksztalt jakis tam ladny uzyskac, a te cholery mi
> odrastaja i to juz od lat... Przechlapane...
> Musze mojemu mezowi powiedziec ze z mutantem mieszka i rozne inne
> rzeczy robi...
> ;)

LOL:-)))))

Ja mam kiepskie brwi (mało włosków i są jasne),ale też trzeba je było
kiedyś regulować. Teraz już nie rosną w tym miejscu,w którym wyrywałam
(brwi jeszcze mam).
Tak samo jak i nie rośnie mi już włosek(tfu!) na pieprzyku pod nosem i
pieprzyk stał się prawie niewidoczny.

> Co do wloskow na biuscie - jesli poza tym dziewczyna ma normalny
> zarost a wloski Wam przeszkadzaja - to radzilabym stosowac na nie
> jakis krem depilujacy do twarzy. Jest delikatny i nie podraznia.

Ta dziewczyna może dostać np.swędzącego uczulenia od tego kremu
depilujacego,a włosy i tak jej tam będą rosły.
Powinna pójść do endokrynologa i zrobić odpowiednie badania.Dużo czasu
jednak upłynie zanim proszki hormonalne(jeśli już musiałaby je brać) ten
stan wyregulują.
Tak sobie myślę,że najlepszym hormonem byłby jednak mężczyzna i udane
współżycie seksualne;-)

--
Pozdrowienia,
Kaja

26. Data: 2003-05-05 10:04:06

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in message

> Sorry,jeżeli kogoś (niezamierzenie)obraziłam.
> Po prostu jestem pedantką,nie cierpię flejtuchów,mam z tego powodu trochę
> wrogów :-)))))))

...ciach

> Wstydzić się za siebie?

W porządku wyluzuj. Ja się nie obraziłem. Zastanawia mnie jedno. Dlaczego
kilkanaście włosków wokół sutków mają świadczyć o czyimś flejtuchostwie (ale
słowo ;) lub jakiejś mutacji. Może taki urok tej dziewczyny (np. jest
brunetką z silnym pigmentem). IMHO te włoski są bardzo sexi. Miałem kiedyś
dziewczynę z takimi włoskami i bardzo mnie to kręciło. Może warto spojrzeć
na nie z tej strony i je polubić? Niech ten chłopak pomyśli o swojej
dziewczynie jako kimś wyjątkowym również z tego względu. Niech to będzie ich
intymna tajemnica. A nie zaraz wyrywać, depilować, smarować jakąś chemią...
fe...

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

27. Data: 2003-05-05 10:10:13

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@p...onet.pl> wrote in message
> a panowie czy sie z tym spotkali????

spotkali, spotkali

Trzeba poprostu POLUBIĆ :)

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

28. Data: 2003-05-05 10:12:16

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 maj 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o godz. 20:7 *z...@p...onet.pl*
<5...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> usunac a znow nie jest to az taki straszny problem zeby nie mozna bylo z tym
> zyc tylko ze chcialby sie tego pozbyc to normalne , denerwuje ja.

Jakby mnie denerwowało (a napewno by mnie denerwowało),to bym sobie
powyrywała.

>Cikekaw
> jestem cz Ty pod kazdym wzgledem masz nieskazitalna urode.
> Na nastepny raz pomysl zanim zaczniesz pisac chamskie docinki, bo w koncu nie o
> to tu chodzi.

Napisanie,że powinna już dawniej usuwać pencetą,czy pójść do
endokrynologa,to chamskie docinki? Każdy flejtuch się obrazi i zaraz
nawymyśla.
Widzę,że to ty chamem i prostakiem jesteś,a ponadto słoma ci z butow wyłazi
:-(

--
Kaja

29. Data: 2003-05-05 14:09:48

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał ...

> [...]
> ginekologa to przy okazji sie spytala o to i jej lekarz powiedzial ze nie
> powinna wyrywac ( moze to zalezy tez od lekarza)

Tak, zależy od lekarza.
Mój (raczej madry) powiedział - wyrywać pensetą.
Wcześniej były badania hormonalne, które nie wykazały
żadnych nieprawidłowości.
No i wyrywam od lat wielu i nic złego się nie dzieje.
Włoski są ciągle takie same, ani ich to nie wzmacnia,
ani nie osłabia, żadnych podrażnień też nie zauważyłam.
Zaznaczam, że mówię o pojedynczych włoskach, a nie silnym owłosieniu.

Pozdrawiam !
Mała Mi

30. Data: 2003-05-05 15:05:27

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawymyśla.
> Widzę,że to ty chamem i prostakiem jesteś,a ponadto słoma ci z butow

Kultura to Ty nie grzeszysz Kaja. Wstyd. I to jeszcze kobieta.

casus

Czy lekarz był mądry?
SARS - ctrl C, ctrl V
klinika > operacja plastyczna