www.fioletowykot.republika.pl

31. Data: 2005-10-15 19:51:16

Temat: Re: www.fioletowykot.republika.pl
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:1ihnf1ehbxhcz.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov

> Bardzo niewiele tam napisałaś poza truizmem, że ktoś kto przeklina chce
być
> w określony sposób postrzegany.

Ale tak uważam. I ten cel zawsze osiąga. Przekleństwa są dość wymowne i
nadają określony charakter wypowiedzi. Nie zawsze świadczą o głupocie autora
i jego ubogim zasobie słów. Fakt, że z przekleństwami głównie kojarzy się
meneli z flachą stojących pod sklepem i zastępujących co drugie słowo tego
typu odzywkami. W przypadku Fioletowego kota jest to związane z chęcią
wykreowania osoby zbuntowanej, pewnej siebie, nieliczącej się z nikim. Cel
osiagnął. Wszyscy rzucaja się na niego jakby wymordował połowę użytkowników
netu. Zrobił to tylko używając słów- przekleństw. Taką one maja w sobie
siłę. Nie są obojętne i wywołują szereg emocji, są łatwym narzędziem do
pobudzania odbiorcy. A skoro "truizmy"? to dlaczego było tutaj tylko o
ubóstwie językowym skoro inne aspekty wszystkim są znane?
Gosia

32. Data: 2005-10-15 19:59:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dirmju$bk9$1@atlantis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

Puchaty:

> Ale tak uważam. I ten cel zawsze osiąga.

Ten cel można też osiągnąć np. wystawiając goły tyłek przez okno.

> Przekleństwa są dość wymowne
> i nadają określony charakter wypowiedzi.

U FK na tyle wyraźny, że jego wypowiedzi zatracają całą treść i sens.
Powtórzę - nie drażni mnie podkreślenie "kurwą" czyjegoś zdenerwowania czy
emocji.
Albo przekleństwo dla żartu (raczej wśród znajomych, bo obcy może to odebrać
opacznie).
Ale na litość boską nie tekst, w którym co trzecie słowo pochodzi z łaciny
podwórkowej.

> Nie zawsze świadczą o
> głupocie autora i jego ubogim zasobie słów.

Świadczą o tym, że autor nie potrafi zwrócić uwagi na siebie i swoje poglądy
w inny sposób.
To też jest ubóstwo.

> W przypadku
> Fioletowego kota jest to związane z chęcią wykreowania osoby
> zbuntowanej, pewnej siebie, nieliczącej się z nikim. Cel osiagnął.

I jest już męczący. Powinien zmienić styl, bo ten "spodbudkowy" już się
opatrzył :->

> Wszyscy rzucaja się na niego jakby wymordował połowę użytkowników
> netu.

Kto się na niego rzuca?
Ja odnoszę wrażenie, że większość traktuje go już tylko z politowaniem.

--
PozdrawiaM

33. Data: 2005-10-15 19:59:53

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dirl64$g0s$1@nemesis.news.tpi.pl>
> gsk <c...@w...pl> pisze:

to przetykanie w zwyczajnej rozmowie czy
> mailu niemal każdego zdania wulgaryzmami uważam po prostu za odchył od
> normy.

No bo właśnie o to chodzi. Żadnych norm, zakazów, nakazów....

> No więc "dzięki" przekleństwom, jakich używa FK, ja uważam go za chorego
> prymitywa.
> I podejrzewam, że nie jestem w tym odbiorze odosobniona.

O to mu chodzi.

> I to świadczy o bogactwie jego języka?

Nie. To świadczy o określonym celu jaki chce osiagnąć przedstawiając się w
ten sposób.

> Ten człowiek nawet jeśli faktycznie miałby coś ciekawego do przekazania,
> na wstępie jest przegrany.

Ale on może wcale nie chce przekazywać nic ciekawego.

> Wulgaryzmy wtykane bez najmniejszego sensu nigdy nie były trendy (albo
> dżezi, jak kto woli).

Trendy-modny, czyli popularny, wyróżniający in plus. Czy tego chce FK? Na
pewno nie.
Gosia

34. Data: 2005-10-15 20:00:31

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał w
wiadomości news:dirmfn$j1c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Fioletowy Kot! z adresu f...@v...pl wymodził(a) :

> A może porozwiązujemy krzyzówki, naczelny elektryk kraju tez lubił...

I co mało osiagnął ten "naczelny elektryk"?
Gosia

35. Data: 2005-10-15 20:02:10

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk z adresu c...@w...pl wymodził(a) :

> Ale tak uważam. I ten cel zawsze osiąga. Przekleństwa są dość wymowne
> i nadają określony charakter wypowiedzi. Nie zawsze świadczą o
> głupocie autora i jego ubogim zasobie słów.

Tak gsk, Fioletowy Kot to prawie jak jak Fredro w XIII ksiedze.
Radosna tffurczosc na jego stronie świadczy li tylko przeciwko niemu.

Pozdrawiam
Paulinka

36. Data: 2005-10-15 20:02:39

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dirldj$ghm$1@nemesis.news.tpi.pl>

> W każdym razie mniej prymitywnym.

po przeczytaniu tego wątku do końca to nie wiem....

...ale chyba nie.
Gosia

37. Data: 2005-10-15 20:03:14

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk z adresu c...@w...pl wymodził(a) :

> I co mało osiagnął ten "naczelny elektryk"?

Mówimy o osiagnięciach, czy rzeczywistej elokwencji?

Pozdrawiam
Paulinka

38. Data: 2005-10-15 20:05:40

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2005 21:51:16 +0200, gsk napisał(a):

> typu odzywkami. W przypadku Fioletowego kota jest to związane z chęcią
> wykreowania osoby zbuntowanej, pewnej siebie, nieliczącej się z nikim.

Mam inne zdanie na jego temat. IMO to dzieciak, który nie radzi sobie z
emocjami. Pewnie ma ciężkie dzieciństwo stąd te autodestrukcyjne
zachowania.

> Cel
> osiagnął. Wszyscy rzucaja się na niego jakby wymordował połowę użytkowników
> netu.

To "wszyscy" to na pewno przemyślane?

> Zrobił to tylko używając słów- przekleństw. Taką one maja w sobie
> siłę. Nie są obojętne i wywołują szereg emocji, są łatwym narzędziem do
> pobudzania odbiorcy.

Smród kupy na bucie też budzi. IMO istotne jest JAKIE emocje chce się
wywoływać.
A już na pewno nie wierzę nikomu kto _mówi_, że ma w dupie (jakby miał to
by nie mówił).

> A skoro "truizmy"? to dlaczego było tutaj tylko o
> ubóstwie językowym skoro inne aspekty wszystkim są znane?

Ja pisząc do Ciebie również mam na względzie sposób w jaki przez tą
wypowiedź będę postrzegany. Ludzie tak już mają, że jak wchodzą w
interakcje to jednym z najważniejszych tych relacji tworzywem jest
budowanie swojego wizerunku. Dlatego to co napisałaś jest IMO truizmem.
Ciekawym bardziej _jaki_ obraz wg Ciebie chce tworzyć FK, że popierasz
formę, którą się posługuje.

puchaty

39. Data: 2005-10-15 20:07:52

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dirmju$bk9$1@atlantis.news.tpi.pl>
> gsk <c...@w...pl> pisze:
>
> Puchaty:

> Ten cel można też osiągnąć np. wystawiając goły tyłek przez okno.

W necie?

> U FK na tyle wyraźny, że jego wypowiedzi zatracają całą treść i sens.

To jest właśnie treść i sens.

> [...]
> opacznie).
> Ale na litość boską nie tekst, w którym co trzecie słowo pochodzi z łaciny

Bo o tym jest ten tekst.

> Świadczą o tym, że autor nie potrafi zwrócić uwagi na siebie i swoje
poglądy
> w inny sposób.
> To też jest ubóstwo.

A może to jest właśnie ten "jego" sposób. Każdy robi to po swojemu. Zreszta
zwraca na siebie uwagę tym co robi najlepiej. I niech zwraca jego sprawa.

> I jest już męczący. Powinien zmienić styl, bo ten "spodbudkowy" już się
> opatrzył :->

Nikt nie jest zmuszany do śledzenia kroków FK. Stylu się nie da tak po
prostu zmienić (bo kogos zmęczył). Jeśli to jego prawdziwy styl to ok.

Ja nie.
Gosia

40. Data: 2005-10-15 20:08:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dirn43$dch$1@atlantis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

Nixe:

> O to mu chodzi.

Żeby ludzie tak właśnie go postrzegali?
To skąd ta raptowna reakcja, jaką była odpowiedź na mój post? ;-)
Chyba jednak nie o taki odbiór jego osoby mu chodziło.

> Nie. To świadczy o określonym celu jaki chce osiagnąć przedstawiając
> się w ten sposób.

I co niby jest tym celem? To, żeby ludzie go zauważyli? Tylko zauważyli? I
na tym koniec?
Bo ja bym położyła nacisk na to_jak_mieliby mnie zauważyć.

> Ale on może wcale nie chce przekazywać nic ciekawego.

To czego w takim razie chce?
Bo jeśli tylko zaistnieć, to jak mówię - chyba łatwiej jest goły tyłek przez
okno wystawić.
Efekt identyczny.

--
PozdrawiaM

Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?