Re: wykonczona

Data: 2001-12-06 11:20:32
Temat: Re: wykonczona
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl>

[ciach]

> Niestety, Lus sie na nic sie nie lapie :
> - slad pomidora : nie
> - za plynny sos : nie ( "zupa" (nie jada zup..)
> - jest sos gesty : nie ("sos" (nie jada sosow..)
> itp. itd. I co ja mam zrobic ??! (a biedna chudzina...)
>

> Ewcia
> (wlasciwie sama wszystko zjada)
>
> --
> Niesz !

Myślę,że można prostą kurację zastosować. Tak przez dwa tygodnie podawaj mu
najgorsze bryje. Przypalone, niedosolone, oślizgłe, przesolone itd.. Czeka
Cię ciężka próba. Nie wiem czy potrafisz spaprać jedzenie. Murowany skutek.
Pamiętaj tyko żeby sobie wcześniej z garnka ubrać i zrobić normalnie, bo
dlaczego Ty masz się męczyć.
Pozdrawiam pomysłowy Ramzes.