Re: zakamieniona pralka Siemens

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zakamieniona pralka Siemens
Date: Wed, 28 Feb 2007 07:57:18 +0100

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości
news:es2cqd$cgu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Bezdyskusyjnie najlepszym odkamieniaczem jest kwas cytrynowy (Kaufland
> 1,15 - 100gr, Makro ~3.50 - 500gr), bo w zasadzie bezwonny i tak samo
> skuteczny jak te "firmowe"(żeby już nie wymieniać marek, od 18,00 - 24,00
> za
> 200gr).

Dokladnie tez stosuje kwasek cytrynowy do odkamieniania przeroznych rzeczy i
dziala znakomicie.
Co do proszkow to tak jak ktos tam wspomnial maja w sobie juz srodki
zapobiegajace powstawaniu kamienia jak calgon, dobry plyn do plukania tkanin
tak samo. Tlumaczyl mi to kiedys szwagier "chemik z wyzszej polki" :)
Caly ten szum wokol calgonu to sciemia i marketing nic wiecej, jesli sie
uzywa dobrego proszku i plynu do tkanin to kamien powstaje w takim samym
wolnym tempie jakby sie uzywalo calgonu, jesli juz komus zalezy to lepiej
zlaozyc dobre filtry w domu na wejsciu do calego obiegu zmaiast zasilac kase
tworcom calgonu.

--
pozdr,
ewka