Re: zamiana gaz-elektryka

Data: 2005-08-10 09:42:17
Temat: Re: zamiana gaz-elektryka
Od: BoBas <k...@b...pl>

Zora napisał(a):
> Bardzo chciałam wymienić moją całkiem starą kuchnię gazową na taką z
> piekarnikiem elektrycznym, ale na grupie chlebowej zorientowałam się, że tylko
> mój piekarnik szybko nagrzewa się i osiąga naprawdę wysokie temperatury, choć
> niestety jest mniej precyzyjny w utrzymaniu stałej, zadanej temperatury.
> Teraz już jej nie zamienię na inną.
>
> Pozdrawiam

Hmm - od 2 tygodni zajmujemy sie pieczeniem chleba razowego w piekarniku
elektrycznym i wychodzi EXTRA - przyrumieniony, wypieczony - SUPER.
niezla bzdura z tym osiaganiem wysokich temperatur ze nei da sie w
elektrycznej - wlasnie elektryczna to jest to. A co do wypieku chleba w
elektrycznej trzeba wiedziec tylko aby na poczatku jak wkladasz chleb
nie wlaczac obiegu powietrza w piekarniku dopiero mozna to zrobic po 20
min pieczenia bo inaczej faktycznie chleb bedzie skapcialy. Moja mama
piecze tez w elektrycznej - super. Jak zmienila z gazowej na elektyrcnzy
piekarnik to powiedziala ze ciasta wychodza SUPER - rowno piecze.