Re: zamiana gaz-elektryka

Data: 2005-08-10 11:03:39
Temat: Re: zamiana gaz-elektryka
Od: BoBas <k...@b...pl>

fagot napisał(a):

> temperatur

> głębokim

> na

> wyłącznie

> No i o taką odpowiedź mi chodziło. Jak już napisałem, mam kłopot z
> administratorem, ale jeśli zmiana gazu na elektryczność ma oznaczać gorszą
> jakość to trudno, muszę ulec:((
> Wielkie dzięki za radę.
> Pozdrawiam Paweł

Jestem innego zdania - nie chce mi sie w to wierzyc bowiem nikt z noich
znajomych ktorzy uzywaja kuchni elektrycznej nie narzeka ze czegos nie
moga a sa to ludzie w wieku 30 lat wiec nie moge powiedziec zeby nie
umieli lub gotowali tylko wode czy zupke mleczna. Wez jeszcze pod uwage
jedna rzecz - przy kuchni elektrycznej na meblach wiszacych, scianach i
suficie nie bedzie ci sie osadzac smolista taka substancja - taka maź.
Ja bym sie nawet nie zastanawial ani chwili gdybym tylko mogl miec
kuchenke elektryczna bowiem do niej potrzebujesz przylacze z licznikiem
trójfazowym :)