Re: zatkany pion kanalizacyjny - rura zeliwna

From: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zatkany pion kanalizacyjny - rura zeliwna
Date: Tue, 17 Oct 2006 08:54:43 +0200

Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
news:4533EF76.8040403@drut.org...
> Dziekuje za pocieszenie :)
> Jak taka operacja wyglada? przychodzi pan z rura na plecach, wsadza w
> pierwszy lepszy otwor, puszcza cisnienie i jedzie w glab? Duzo syfu
> robia przy tym? Wywala wode oraz atrakcje "na zewnatrz" tam gdzie
> wprowadzaja swoja rure? Czy ta rura jest elastyczna? (pytam, bo nie
> wiem czy dadza rade z moim 'kolankiem' w piwnicy, ktore przy rurze fi
> 70 ma ledwo promien z 10-15cm maks)

Witam
To tak, wąż ma tak około 5-8 cm średnicy.Pierwsze ich pytanie było o
średnicę rury. Na końcu ma metalowy tak jakby grot, w nim są takie
dysze. W wężu ciśnienie, dysze tryskają, wąż pchają do środka.Jeśli
zatoru nie przebiło woda wali rurą spowrotem, razem z brudami. Teraz to
co Panu raczej nie zapasi;-)wąż podają od strony odpływu bo jednak tej
wody to podają sporawo i wiaderko podstawione nie starczy i to
zdecydowanie. Tego ciśnienia(wody) jest tyle że jak przebiło "korek"
woda poleciała na ładnych kilka metrów w rurze. A i wąż jest "niby"
elastyczny więc kolanko pewnie też załatwi. Dlaczego napisałem niby, bo
jak dali ciśnienie to się zrobił jednak twardy, ale przecie jakoś go do
rury pchali:-) Radzę zadzwonić do firmy od wywozu zawartości szamb.
Jeśli samemu nie mają, to nakierują i pewno pomogą. Może na coś takiego
jak podał Kris_eS.
Tylko pozostaje problem dojścia od strony odpływu, jeśli takowego brak
to jest raczej spory problem. Jadąc od kolanka w piwnicy tym wodnym
wężem to w piwnicy kupa wody będzie. Tak sobie mysle że ten zator to nie
w pionie tylko w tej cześci za kolankiem w piwnicy. Pewno tam przez lata
poodkładały się resztki, a może nawet jakiś szczur:-)
Zdrówka

--
Sporadycznie odzywający sie wesołek
-{keramp(fikołek)interia.pl}-