Re: zawierzyc

Subject: Re: zawierzyc
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 8 Nov 2017 12:42:12 +0100

W dniu 2017-11-07 o 21:55, XL pisze:

> Jak to??? Nie wierzysz, że rano się obudzisz?

Widzę, że już całkiem się pogubiłaś i znowu straciłaś wątek :)

> Gdzie tu sprzeczność?

Wierzysz w boga i równocześnie nie jesteś pewna czy istnieje.

> Bo ty po prostu głupi człowiek jesteś! - który nie wierzy, że jutro się
> obudzi.

Doprecyzuję, bo widzę że nie nadążasz.
Nie rozumiem jak godzisz taką sprzeczność.

No chyba że twoja wiara w boga jest tylko deklaratywna, na pokaz. A w
rzeczy samej doskonale zdajesz sobie sprawę ze swojej niepewności.

> Dlatego naprawdę nie ma już żadnego sensu moja dalsza gadka z tobą :-)

Skoro nie potrafisz sensownie wytłumaczyć to trudno.
Następnym razem zastanów się czy potrafisz, zanim z czymś wyskoczysz.
(O Noblu dla Stalina z litości nie wspomnę :))

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr