zchwytałam kreta

21. Data: 2004-07-23 23:07:35

Temat: Re: zchwytałam kreta
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> Alez nikt niew mowi o katastrofie. Gdyby tak mialo byc, to na przyklad
> u mnie powinna byc katastrofa permanentna. A tak to tylko od czasu do
> czasu pedraki wyzra polec trawy.

Z doświadczenia wiem, że krety nie wyżerają _wszystkich_ pędraków, zatem i
ta "pożyteczność" odpada.

Pozdrawiam bez kretów od lat chyba 5-6ciu.
p...@r...pl

22. Data: 2004-07-23 23:24:44

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał

> Kreta ze strachu?
> Toż to już dorabianie ideologii:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

:-)
Ja bardziej przez pryzmat tych Dżonego WaLkera węży piszę i ogólnie dlaczego
można zabić.

Z kretami też walczyłem, różnie bywało.
Pozdrawiam,
p...@r...pl

23. Data: 2004-07-24 00:10:48

Temat: Re: schwytałam kreta
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moon

moon sprawdź swój zegar na kompie :)
Ja wiem że Ty bardziej na wschód niz ja, ale chyba nie aż o 2 godziny!!!!!
;-)

pozdr
Ania
na nocnej straży ;-)

24. Data: 2004-07-24 00:28:48

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Niech mi ktoś wytłumaczy jak czteroletniemu dziecku, bo co
> zabijać bezbronne zwierzę?
> Dla ładnego trawnika? Dla rozrywki? Z głupoty?

nie napisała, że wypłynął nogami do przodu!
złego licho nie weźmie:)

moon

25. Data: 2004-07-24 01:39:08

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Ja od tego mam kota, ale niestety nie zawsze zdąże wyrwać
> zwierzątko z jego łap. Ale jeśli mi sie to tylko uda wynoszę go
> daleko na pole aby żył sobie spokojnie ... Piękne są to stworzenia :-)

Znaczy, te koty?
No...

moon

26. Data: 2004-07-24 01:45:01

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>

> Jakiego złego?
> A powiedzże jakież szkody czyni to sympatyczne i pożyteczne ze wszech
> miar zwierzątko?

robi to, że zamiast kosić trawę 3 godziny, koszę ją 4. I to boli...
że zamiast trawnika mam wulkanisko, och, so romantic, shit..
ze zamiast ogródka miewałem zgliszcza i zmarnowane godziny schylania karku.
(krecik za to nie płacił)
i to, że z jego aktywności nie ma absolutnie _żadnego_ pożytku.
nie mam ( na szczęście ) kretów od dwóch sezonów i NIC się na gorsze nie
zmieniło na mojej działce.
więc ich pożytek uważam za wielce przereklamowany i za zwyły pic na wodę.

Moon

--
czemu nie nornice pod ochronę?
morda niemiła?

27. Data: 2004-07-24 02:16:15

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl>
> [...]
> Prawdę mówiąc powinnaś klęknąć na kolana i jemu podziękować za to, że
> wrąbał tego dnia tyle szkodników w twoim ogrodzie, których żadną
> chemią nie zniszczyłabyś w tym roku.

legendy, legendy...
on nic nie zeżre, co poza jego kanałem...
no zresztą, jak?

moon

28. Data: 2004-07-24 02:19:49

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Moon" <l...@w...pl> wrote in message

> Co zajmuje Ci dodatkowa godzine?

wyrównywanie wulkanów, objeżdżanie tych "niepokonanych", czyszczenie
kosiarki z ziemi która zapyczha ją...

> W jaki sposob to ustaliles? Rozumiem, ze nie zaobserwowales pozytku,
> ale to jeszcze nie znaczy, ze go nie ma.

No - już 2 lata czekam na katastrofę spowodowną brakiem kretów i nic nie
widzę.
Może jestem ślepy?

Jak kret?

moon

29. Data: 2004-07-24 03:37:10

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Tylko mi nie mów, że to między gryzoniem a ssakiem (w sensie
> etycznym) jest jakaś różnica.

Tym bardziej, ze gryzonie sa ssakami.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

30. Data: 2004-07-24 03:38:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Z doświadczenia wiem, że krety nie wyżerają _wszystkich_ pędraków, zatem i
> ta "pożyteczność" odpada.

Ale jak wyzra czesc pedrakow, to czyz nie jest to jednak pozytecznosc?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz