Re: zestaw AGD do domu - jaki?

From: "Marcin Sławicz" <m...@p...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: zestaw AGD do domu - jaki?
Date: Thu, 10 Oct 2002 06:38:21 +0200

> Najlepiej w hipermerkecie wybrac sobie model, a kupic w malym sklepiku,
> negocjujac cene (na ogol 5-10% ponizej ceny sugerowanej przez producenta
da
> sie urwac) i darmowy transport.

Ja swoją pralkę kupiłem niedawno w Media Markecie, bo żaden inny sklep nawet
nie zbliżał się z cenami do nich. Taniej mogłoby być jedynie w hurtowni.
Zakup trwał 5 minut i nazajutrz pralkę miałem w domu.

> Jesli masz wybierac miedzy łyrlpulem a Boshem to wybierz jednak Bosha.
> Zarowno pralke jak i lodowke. Jesli chodzio pralke, w tej samej grupie
> cenowej co Bosh polecalbym jednak Siemensa. Whirlpool robi dobre tylko
> mikrofalki.

Przestrzegam przed takimi opiniami. Czy wszystkie Volkswageny są dobre, a
Ople złe? Jest wielu użytkowników bardzo zadowolonych z Whirlpoola i takich,
co narzekają na swojego Boscha. Bosch nie należy do najtańszych, a ty masz
zdaje się dość ograniczony budżet. Ponadto jest przecież wiele innych
interesujących marek.

> Na to pytanie prosto sie nie da odpowiedziec. Poczytaj wstecz grupe, nie
> znajdziesz marki, ktorej by ktos goraco nie polecal, a ktos inny stanowczo
> nie odradzal. Poczytaj, popytaj, sam sie zastanow i dopiero wybieraj.

Również polecam sięgnięcie do archiwum. Temat wraca jak bumerang.

Pozdrawiam,
Marcin