Re: złodziej w klasie

From: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: złodziej w klasie
Date: Sun, 15 Oct 2006 06:10:12 +0200

W wiadomości:egr0j9$bn8$...@n...onet.pl,
Anna G. <a...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

> A dokladniej to gdzie dzieci trzymaja te pieniadze, tzn. przy sobie, w
> piórniku czy torbie? kto w tym czasie miał dostęp do rzeczy dzieci,
> czy kazdy czy tylko uczniowie tej klasy?
> Nie mósisz odpowiadać, ale warto się zastanowić.

W tornistrze, dostęp w czasie lekcji mają tylko uczniowie tej klasy.

> Wychowawczyni, kiedy
> Ale czy to rozwiązało problem?

No właśnie nie i dlatego moje pytanie

> [...]
> Jak uważacie - powinnam spokojnie siedzeć, czy żądać od
>>

> Jesli to nie rozwiązazło problemu, to proponuje zebranie rodziców.
> Wspólnie (na podstawie opowieści dzieci i pani) łatwiej ustalic plan
> działania.

Jaki plan? W jaki sposób go ustalić?

> Jeśli ktoś kradnie (warto wybadać dlaczego) to zabronienie dzieciom
> noszenia pieniedzy niewiele może zmienić. W takim układzie moga zacząc
> znikać np. mazaki.

Dlatego pytam, co Waszym zdaniem powinnam zrobić, bo zdaję sobie sprawę z
tego, że może zaczynać się od drobiazgów, a kończyć na innych, bardziej
wartościowych rzeczach.

pozdrawiam Tatiana
--
Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
/Prawa Murphy'ego/