Re: "zostanmy przyjaciolmi"

From: Karol Mielcarek <k...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "zostanmy przyjaciolmi"
Date: Thu, 05 Feb 2004 00:13:14 +0100

On Wed, 4 Feb 2004 16:25:38 -0600, "Pyzol" <n...@s...ca> wrote:

>A czy moglys mi wyjasnic dlaczego jest to dla ciebie takie oczywiste?
>
>Ta dziewczyna obojetna ci ( poki co ) nie jest. Skoro nie bedziesz jej
>przyjacielem, to znaczy ze bedziesz wrogiem?
>
>No i co ci z tego przyjdzie?

Hmmmm, nie wiem co powiedziec. Fakt, nie jest mi obojetna, bo milosc
tak szybko nie przechodzi (a ja ją bardzo kochalem). Ale nie chce byc
jej przyjacielem. Chce byc jej facetem, choc niestety to juz
niemozliwe. :-(
Po prostu nie wyobrazam sobie przyjazni po czyms takim. Przez nia
straszliwie cierpie, moje zycie leglo w gruzach, bo byla dla mnie
calym swiatem. Sensem mojego zycia byla milosc do niej, a teraz nie
wiem co dalej poczac ze swoim zyciem, gdyz stracilo ono dla mnie sens
(ale nie mam na szczescie mysli samobojczych)...
Powiedz mi, jaki sens ma taka przyjazn? przy kazdym spotkaniu
myslalbym o naszym zwiazku i chcialbym zeby do mnie wrocila. Nie, wole
stopniowo o niej zapominac (choc pewnie mi sie nie uda, zbyt wiele
wspanialych chwil spedzilismy razem). I nie chce byc jej wrogiem,
probowalem ja znienawidzic ale mi sie nie udalo, nadal cos do niej
czuje.
Moze to troche chaotyczne co wyzej napisalem, ale w takim jestem
stanie, jest mi naprawde cholernie ciezko.

--
Karol Mielcarek (Bemowo, Warszawa) www.turtle.polbox.pl
"No need to hear things that they say [Sprzęt: XP2800+ & 256MB]