Re: zupa pomidorowa

Data: 2001-11-14 11:47:29
Temat: Re: zupa pomidorowa
Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> Ja lane robię po prostu jajko z mąką, ale u ciebie to jajko odpada...
> W ogóle nie rozumiem jak robisz lane...
> Tylko mąka z wodą? To nie lane... ewentualnie można by to nazwać zacierki...

z maka sojowa/kukurydziana :)

> A jeśli chodzi o to solenie to wystarczy, ze zupa posolona, po co jeszcze do
> kluseczek?

no nie wiem.... kiedys jadlam u babci kluski lane z mlekiem, i od niej sie
nauczylam ze ciasto sie soli. no bo co jak co ale mleko slone nie jest ;)
no i tak jakos.... nawet nie pomyslalam ze mozna nie solic :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl