Re: zurek !!!!

Data: 2000-02-12 19:07:57
Temat: Re: zurek !!!!
Od: k...@m...zetosa.com.pl (KRZYCHO)

Czesc
Moze ja troszke zmienie przepis .
Ja zamawiam u "babiny" na targu SERWATKE i przynosze mojej zonce do domu ,
a ona juz wie co z tym zrobic , o tuz :
okolo 1 1/2 litry serwatki zagotowujemy ,dolewamy ok.1/2 l. wody gotujemy .
nastepnie dodajemy przyprawy , czosnek,cos ala vegeta ,i najwazniejsze
wedliny (nie moga byc aromatyzowane czyli cos z super marketu =fe)
swojskie, kielbasa wiejska ,szynka itp.Chwile to gotujemy i
nastepnie wlewamy rozmacona make z woda i slodka smietana(mozna jakies
skwareczki ) i jeszcze
chwila + jajko + moze byc ziemniaczek i .....ja zawsze po tym oblizuje moja
lyzke .
p.s. moze to sie nazywa Barszcz , ale to dla mnie lepsze niz inne
(nadkwasota).
pozdrawiam .
Krzys.