Re: związki

Data: 2009-08-16 10:49:58
Temat: Re: związki
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sat, 15 Aug 2009 22:14:14 +0200, Paulinka napisał(a):

> Cała Twoja misternie skonstruowana osobowość internetowa opiera sięna
> tym, że jesteś szczęśliwą panią domu.

ba - całe moje życie!

> Z zamożnym

PRACOWITYM jak ja...

> mężem spełniającym
> zachcianki z sielskim wiejskim życiem.

Sam je lubi. Marzyliśmy o nim oboje i takie mamy.

> Ośmieszałaś wielokrotnie
> pracujące matki, inny model życia.

Nieprawda.

> Weź mi nie pisz teraz bzdetów,że
> myślisz o przyszłości i o powrocie do pracy zawodowej.

Ależ nie mam najmniejszego zamiaru i was nie piszę, że nie wrócę, o ile nie
będzie konieczności!
:-D

> Bzdura. czekają w swoich kolejkach, ale się leczą. Osoby z chorobą
> nowotworową np nie czekają w kolejkach.
> Nawet o tym nie masz pojęcia.

Czekają. Mam o tym pojęcie. W Kieleckim Centrum Onkologii,
najnowocześniejszym w kraju, tysiące ludzi siedzą w kolejkach. Parkingi jak
okiem sięgnąć codziennie zapełnione, po widnokrąg...
:>

> Czego? Nieściągalnych należności? Twój cyrk, Twoje małpy.
> Pochyliłaś się kiedyś nad problemem zwolnień grupowych? Ci ludzie nie
> mają 50 par trzewików.

Nie mam możliwości pochylać się nad każdym problemem, bo potem już nie
wstanę. Nie te lata. Mój problem zwolnień był jednostkowy i on mi
wystarczy, a teraz cieszę się, że nie mam nad sobą żadnego
durnia-dyrektora, no a sama się nie zwolnię na pewno, tyle że z TŻtem
będziemy pracować aż do śmierci, ciepła emerytura nie dla nas...

> Ci ludzie płacą tzw. fundusz remontowy, jak mają prezesa spółdzielni
> dziada i złodzieja, to narzekają. Maja prawo.

Mają. ja też nie narzekam, lecz przeciez nawet porozmawiać z takimi nie
można normalnie, bo ich krew zalewa na samą myśl, ze sama sobie jestem i
prezesem i funduszem :-)

To jak z tym Brzechwą?
:-D

--