związki

551. Data: 2009-08-11 12:04:31

Temat: Re: związki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 07:49:44 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h5q43q$66l$3@nemesis.news.neostrada.pl...

> Nie rozumiem: przecież szykowanie niespodzianki to nie szara strefa! Choćby
> dlatego, że - napisałem- szybko się wyda- z samej swojej natury. Michał
> pisał o sytuacjach, o których w ogóle się nie mówi partnerowi- on wręcz nie
> ma w ten temat wstępu. Tu chodzi o sytuację krótkotrwałą.
> pozdrawiam
>

> Chiron

Chronie, daj spokój. To takie żałosne wszystko, co pewne osoby robią, aby
tylko rozmyć właściwy temat...

552. Data: 2009-08-11 12:06:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 09:10:44 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Czyli dochodzimy do tego, że strefę szarą można podzielić na ciemnoszarą i
> jasnoszarą.
>
> Qra

Szkoda, że dla medei brylanty to jednak zupełnie szara strefa... :->

553. Data: 2009-08-11 12:07:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 09:13:29 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Znaczy ma jakąś szarą strefę. Ukrywa przed mężem fakt, że wydala.

Ty robisz na dywan w sypialni, aby być autentyczna - rozumiem...
:-)

> Bo zeszło na fizjologię?

Jesteście żenujące.

554. Data: 2009-08-11 12:20:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ty robisz na dywan w sypialni, aby być autentyczna - rozumiem...
> :-)

Nigdzie nie napisałam, że staram się zaznajomić TŻ z moimi własnymi
jasnoszarymi strefami - to po pierwsze primo. A po drugie primo - w sypialni
nie robię na dywan, bo nie mam. Musiało by tak leżeć odłogiem na gołej
podłodze.

> Jesteście żenujące.

Mosz richt! Wszystko, co związane z biologią człowieka jest żenujące. Na ten
przykład taki seks, te ruchy... niegodne filozofa.

Qra

555. Data: 2009-08-11 12:33:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Myślę, że w tęczowych.

Tak to tylko w Erze.

Qra

556. Data: 2009-08-11 12:43:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 09:23:19 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Aaaaa.... czyli często używane "rżnięcie głupa" oznacza ni mniej ni więcej,
> a stosunek z niepełnosprawnym, tak?

Nie każdy używający tego typu sformułowań jest pornopisarczykiem... ale
jeśli akurat jest (a tak jest w przypadku michała), to sam jest sobie
winien, że niektórym wypowiedziane przez niego słowo "rżnięcie" kojarzy się
jednoznacznie, zwłaszcza jeśli słuchający/czytający mają konkretny,
negatywny stosunek do tej profesji, a oczywiście niektórzy mają, bo czemu
nie?). No, aaaale... w końcu jak ktoś się zajmuje pornopisarczykostwem, to
powinien i takie ewentualności brać pd uwagę, a skoro nie brał, to chyba
nie do końca przemyślał skutki, jakie za sobą pociąga tego typu tfurczość,
którą zdecydował się parać...

557. Data: 2009-08-11 12:48:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 10:01:31 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dla
> Ikselki to jest strefa zastrzeżona (skoro taką tajemnicą jest korzystanie z
> WC albo zwykłe pierdzenie czy bekanie).

Droga Qrko, ja rozumiem, że Ty masz inne strefy intymne (a nie:
"zastrzeżone", jak przeinaczyłas sprytnie), bo co prawda kury nie mają
odbytu, lecz kloakę - czyli wspólne ujscie dla płynnych i stałych produktów
układu wydalniczego, ale jednak nawet one starają się nie dochodzić do
granic autentyczności i nie siadają na stole, aby tam sobie dać upust
pewnym czynnościom fizjologicznym z obawy o utratę autentyczności.
Podobnie nie chodzi o utratę autentyczności, jeśli człowiek kulturalny
wychodzi do wc, aby zmienić podpaskę, porządnie wydmuchać nos czy wydłubać
spomiędzy zębów uparcie tkwiace tam włokienko mięsa np...

558. Data: 2009-08-11 12:52:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 10:19:56 +0200, Aicha napisał(a):

> Ale reżyserem jednak powinien być ktoś z branży, a nie samozwaniec po
> kursie unijnym :D

Wiedziałam, że i to Ci belką w oku... więc dołożę: otóż idę na następne
DARMOWE kursa unijne, a co. Będę się dokształcać w PR - to mi się przyda i
tutaj, i wszędzie :-)
Następny (albo i równocześnie) będzie kurs masażu - to już tylko i
wyłącznie dla TŻ :-)
W końcu coś muszę robić na/dla mojej zapadłej wsi, a i pogadać z babkami
miło, jak na wszystkich poprzednich kursach. Zestaw osobowy będzie ten sam
:-)

559. Data: 2009-08-11 13:07:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 14:20:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
>
> Mosz richt! Wszystko, co związane z biologią człowieka jest żenujące. Na ten
> przykład taki seks, te ruchy... niegodne filozofa.

Żenua. Przyślę Ci dywan - na pewno się zatem przyda do wzmocnienia Twej
autentyczności wobec Twego TŻ...

560. Data: 2009-08-11 13:07:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 14:33:05 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tak to tylko w Erze.

Nie: wśród gejów... On ich lubi.

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/