związki

631. Data: 2009-08-12 20:53:44

Temat: Re: związki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:40:21 +0200, medea napisał(a):

> To pewnie XL z księdzem się dogadała w tej sprawie. W końcu w stołówce
> dla ubogich przyda się jakiś pijar. ;)
>
> Ewa

Ciepło...
--

Ikselka.

632. Data: 2009-08-12 20:58:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Moich nie, ale przeszukaj "instytucje kościelne" :-)

Przeszukałam stronę _obowiązkową_ przy szkoleniach dofinansowanych ze
środków UE i nie znalazłam takiego tematu szkoleń (strona obowiązkowa
oznacza, że przy podpisywaniu wniosku o dofinansowanie deklarujesz, że
twoje szkolenia będą umieszczane na bieżąco na tej stronie). Bzdury
opowiadasz. Uśmiechy Ci tu w niczym nie pomogą.

BTW chcesz wziąć udział w szkoleniu na temat masażu dla instytucji
kościelnych? Dobre ;)
--

Paulinka

633. Data: 2009-08-12 21:04:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:47:28 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie zna Twoich upodobań? Normalnie szara strefa.

Chyba żartujesz - poza perfumami, których ulubiony zestaw od lat się nie
zmienia (nooo, może ostatnio delikatnie dryfuje w stronę Wery Wang), moje
upodobania w kwestii biżuterii (jak również ubrań, butów, kosmetyków) są
jak kalejdoskop - nawet TŻ ich nie ogarnia, bo nie jest to do ogarnięcia
nawet dla tak wspaniałego mężczyzny. Chyba, że chce kupić żonie rondel...
bo zawsze okrągły i zawsze się go jakoś wykorzysta, no ale który wspaniały
mężczyzna kupuje żonie garnki w prezencie?
Tak więc skoro mam obecnie np. samych butów używanych na bieżąco ponad 50
par różnych! (począwszy od szpilek po buty typu rangers - wczoraj przybyły
dwie nowe pary szpilek), to co dopiero rozeznać się w moich upodobaniach co
do biżuterii... tak wiec choć TŻ zna rozmiar moich bucików i pierścionków,
nigdy sam ich mi nie wybiera. Jedynie bieliznę - tu rozmiar zna, więc
kupuje, bo ma gust, wie, co lubię, a jeśli nie wie, to wie, co on sam lubi
:-)
--

Ikselka.

634. Data: 2009-08-12 21:06:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:50:53 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie uwierzę. Linka poproszę. Inaczej skompromitowałaś się dokumentnie.

Nie przeceniasz czasem mojego uzależnienia sensu życia od wiarygodności w
grupach?
:-D

> I nie gadaj, że nie mają strony www. To standard w unijnych projektach.

Jeżeli Ci podam link, to przez "kuleżanki" dotrzesz do listy uczestników,
moja spryciaro, nic z tego.
Wiem, co Ci po głowie chodzi, ale głupich nie sieją, sami się rodzą.

> To ja się chowam za swój krzak.

I słusznie.

--

Ikselka.

635. Data: 2009-08-12 21:08:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 22:58:53 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]
> opowiadasz. Uśmiechy Ci tu w niczym nie pomogą.
>
> BTW chcesz wziąć udział w szkoleniu na temat masażu dla instytucji

WE WSPÓŁPRACY z instytucjami koscielnymi. Koniec podpowiedzi.
--

Ikselka.

636. Data: 2009-08-12 21:09:38

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kosztowniejsze rzeczy to ja dostaję ot tak - bez okazji.

W czy ja pisałam gdzieś o okazjach? Z okazji to może Ty korzystasz.

Ewa

637. Data: 2009-08-12 21:10:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2009 23:09:38 +0200, medea napisał(a):

> W czy ja pisałam gdzieś o okazjach? Z okazji to może Ty korzystasz.
>
> Ewa

Piszę, że BEZ okazji. O co chodzi tym razem?
--

Ikselka.

638. Data: 2009-08-12 21:14:20

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Piszę, że BEZ okazji. O co chodzi tym razem?

O rebusik.

Ewa

639. Data: 2009-08-12 21:15:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> bo zawsze okrągły i zawsze się go jakoś wykorzysta, no ale który wspaniały
> mężczyzna kupuje żonie garnki w prezencie?

Praktyczny?

> Tak więc skoro mam obecnie np. samych butów używanych na bieżąco ponad 50
> par różnych! (począwszy od szpilek po buty typu rangers - wczoraj przybyły
> dwie nowe pary szpilek),

Wow normalnie spadłam z krzesła. XL w rangersach i z fryzurą nimfy
wodnej boskie;)

> [...]
> nigdy sam ich mi nie wybiera. Jedynie bieliznę - tu rozmiar zna, więc
> kupuje, bo ma gust, wie, co lubię, a jeśli nie wie, to wie, co on sam lubi

Może ma wrażenie, że Twój ulubiony kamień, to kamień u jego szyi.

--

Paulinka

640. Data: 2009-08-12 22:05:15

Od: aa <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 12, 4:15 pm, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
wrote:

> Practical?

> Wow normally fell from chairs. XL haircut in the nymphs and rangersach
> Water divine;)
>
> only discern what is in my preferences as

> This may have the impression that your favorite stone to stone on his neck.
>
> --
>
> Paulinka

Ale fajne ;-)

Zmienia się tożsamość kulturowa, męsko-kobieca i kobieco-męska.
Z SCP
Pigułka z LSD? Czemu nie
No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/