Schab Pieczony

1. Data: 2000-06-26 11:49:46

Temat: Schab Pieczony
Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie
poszukuję przepisu na upeczenie schabu mam sliczny pucek miesa piekarnik
troche majranku i chce zrobić pieczony schab az mi linka leci

Proszęo radę albo jakis link gdzie mogę o tym przeczytać

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-06-27 05:51:44

Temat: Re: Schab Pieczony
Od: KYLEK <k...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw musi polerzec w marynacie /okolo 3-4 dni - marynate
robi sie tak: w wodzie rozposcic sol, tyle by plywalo w niej
surowe jajko, dodac troszke saletry potasowej - bedzie mial
ladniejszy kolor, niecala 1 lyzeczke- kilka ziaren pieprzu i
3 liscie laurowe - okolo trzeciego dnia dobrze jest mieso
"naszprycowac" tym roztworem za pomoca duzej strzyklawki i
grubej igly/ po 4 dniach mieso wyjac osuszyc natrzec
przyprawani - wysmienicie smakuje z ziolami prowansalskimi i
wegeta /chyba tak sie pisze/ i piec w foliowym rekawie - pod
koniec pieczenia rekaw rozciac - wysmienity jest na goraco
--- co do marynaty to prosze sprawdzic w "Kuchni polskiej".

1. Data: 2000-06-27 07:54:59

Temat: Odp: Schab Pieczony
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> Słuchajcie
> poszukuję przepisu na upeczenie schabu mam sliczny pucek miesa piekarnik
> troche majranku i chce zrobić pieczony schab az mi linka leci

Znacznie prostszy i krotszy w wykonaniu przepis, a tez wychodzi pyszne.
Schab natrzec mieszanina soli, majeranku i rozgniecionego czosnku - jak nie
lubisz czosnku to moze byc bez, ja wole z czosnkiem. Zawinąć w torebke
foliowa i potrzymac w takim stanie na dole lodowki przez jedna dobę.
Nastepnie do brytfanki wlac kubek wody, wlozyc schab i piec do miekkosci (ok
1,5 godz) pod przykryciem polewając co ok 15 minut owa woda spod spodu,
uzupelniajac ja w razie potrzeby. Na ostatnie 15 minut odkryc, zeby sie
troche zrumienilo. Smacznego - Agnieszka

Pieczywo
Pinia i Pesto
Prazone migdaly/sezam w skarmelizowanym cukrze
Propozycja nowej grupy
Party dla dzieci