Ścianka z Dubaju ???

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Ścianka z Dubaju ???
From: XL <i...@g...pl>
Date: 25 Nov 2021 00:33:16 GMT

???
Jedna w drugą jak z bazaru Różyckiego za komuny... Nigdy nie widziałam tak
spójnego w ,,bezstylu" zbiorowiska bab. Prym wiedzie Figura - przebrana za
Robin Hood'a i Sowizdrzała oraz krasnala w jednym. Kobitki w obfitych
garniakach po dziadkach przyprawiają o mdłości - no jednak to nie jest to,
to nie ma być ,,fruwa moja marynara". Kalicka jakby wprost z kadru orgii u
szejka.... a Sadowska w ,,stylizacji" a la Fantomas.
!
Pustynia stylu, pustynia gustu. Tego się odzobaczyć, niestety, nie da ??

https://plejada.pl/wideo/dziewczyny-z-dubaju-aktorzy
-i-producent-zapewniaja-to-nie-jest-promocja-prostyt
ucji/ssw82dn

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.