Ściemniacz dotykowy - używał ktoś?

następny post »
From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Ściemniacz dotykowy - używał ktoś?
Date: Mon, 26 Mar 2012 15:49:37 +0000 (UTC)

Witam,

Trochę mnie wkurza obecny ściemniacz obrotowy - działa toto topornie, trzeba
mocno wciskać, z doświadczenia wiem że takie zabawki potrafią w końcu
działać coraz oporniej aż do całkowitej śmierci...
Pomyślałem o zakupie jakiegoś ściemniacza dotykowego, np. takiego:

http://allegro.pl/vl-c301d-61-sciemniacz-dotykowy-po
j-livolo-szklo-i2212181641.html

Z tego co odpisał sprzedawca, krótkie naciśnięcie to on/off, a jak się
przytrzyma to reguluje jasność. Trochę nie do końca mnie to przekonuje -
choćby porównując do aparatów fotograficznych, gdzie zoom regulowany
przyciskami +/- nie umywa się do obiektywu gdzie jednym ruchem nadgarstka
przejedziesz cały zakres i trafisz dokładnie w pożądaną ogniskową :)

Ma ktoś taki włącznik? Nadaje się to do czegoś czy też jest na tyle
niewygodne że człowiek marzy o tym by jednak wrócić do starego dobrego
pokrętła?

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944