Spostrzeżenia

111. Data: 2002-05-27 13:52:27

Temat: Odp: Spostrzeżenia
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...
> ===========
> Słownik języka polskiego:
>
> logika
> [ciach]
>
> 2. <poprawne myślenie, właściwe rozumowanie, zdrowy rozsądek>
> Postępować zgodnie z logiką. -
> ===========

Tylko tyle? A definicja (oczywiscie ze slownika j.polskiego) logiki meskiej,
logiki kobiecej, logiki niewolnika?
Asia

112. Data: 2002-05-27 13:58:28

Temat: Re: Rozmiary :-) dp: Spostrzeżenia
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joasienka <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acor8a$6g3$...@n...tpi.pl...

> A co z rozmiarem np. 75 G ? (bo ja takie nosze, wiem, że robią też np.
> 75 J :-)

O, kurcze! To ile Ty masz "w klacie" (tzn. w biuście??)

Monika (zaciekawiona, gdzie można kupować biustonosze na taki wymiar, bo
sama już przy F musiała bliżej zaprzyjaźnić się z gorseciarką)

113. Data: 2002-05-27 14:22:20

Temat: Re: Spostrzeżenia
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko tyle? A definicja (oczywiscie ze slownika j.polskiego) logiki
meskiej,
> logiki kobiecej, logiki niewolnika?

Kto stosuje tego jest ;-))
Dlatego pozostawiłem cyt. z "postępować zgodnie z logiką"
Kiedyś na filozofii (jedynie słusznej) uczono mnie że "Praktyka
weryfikuje Ideę - jest jej najlepszym sprawdzianem" - I patrzcie
Państwo to prawda.

Można jeszcze tylko dodać: "Jak Cię widzą tak Cię piszą"

Pozdrawiam
Qwax

114. Data: 2002-05-27 19:01:30

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> zrozumieć,
> jej
> >
> Daleko mi do ideału.

W kochaniu czy rozumieniu? ;-)))

Pozdrawiam
Andrzej

115. Data: 2002-05-27 19:54:50

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał
> Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał
> po

> No a nie mówiłem, Madzik:-))))!!!
> Najpierw trzeba poznać naturę męską a dopiero potem brać się
> za efektywne rozkladanie skarpetek.
> Najbardziej efektywnym byłoby zaniesienie ich wprost do brudów.
> Darek

Z naszego pożycia małżeńskiego, autentyczne:
Mój mąż ma swoją szafę, w której to On rządzi i ja mu nawet tam nie
sprzątam, ale jak tam leżą brudne skarpety na zmianę z właśnie
wypranym garniturem czy gitarą, to ja nie odzywam się, bo to JEGO
SZAFA.
Mamy w domu umowę, że jak mnie coś drażni a jest na wierzchu (sami
wiecie jak to wpadają niespodziewani goście a mężowska garderoba
wszędzie, tylko nie w tej szafie) to ja to pakuję do TEJ szafy i mam
kategoryczny zakaz wyrzucania czegokolwiek.

No i mój mąż rodzony pijący b.dużo wody mineralnej nigdy nie odnosił
po sobie butelek do śmieci, a że przerzucił się kiedyś na butelki 5cio
litrowe, to mnie to wkurzało (delikatnie mówiąc), więc ja mu te
butelki ... ciach do szafy.
I patrzę ja sobie spokojnie kiedyś jak mój mąż po skończeniu takiej
butelki wrzuca ją spokojnie do TEJ szafy. Oczom nie wierzę, dziób
rozdziawiam, a On mi na to, że ma już tam z 5, więc jak sobie uskłada
to hurtem wyniesie do śmieci.

--
Pozdrawiam GosiaH

116. Data: 2002-05-28 06:23:59

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> W kochaniu czy rozumieniu? ;-)))

Nie mam żony ;-))

Pozdrawiam
Qwax

117. Data: 2002-05-28 07:19:19

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...
> Kto stosuje tego jest ;-))

Ty stosujesz i wmawiasz innym:-))

> Kiedyś na filozofii (jedynie słusznej) uczono mnie że "Praktyka
> weryfikuje Ideę - jest jej najlepszym sprawdzianem" -

Brr nie przypominaj mi filozofii, niecierpialam jej.

>I patrzcie Państwo to prawda.

Prawda, prawda zycie weryfikuje/gnoi wiekszosc idei.

> Można jeszcze tylko dodać: "Jak Cię widzą tak Cię piszą"

A do tej maksymy podchodzilabym ostroznie, nacielam sie na niej pare razy.
Asia

118. Data: 2002-05-28 08:06:26

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z naszego pożycia małżeńskiego, autentyczne:

> Pozdrawiam GosiaH
Stanowicie modelowy przyklad udanego małżeństwa.
Wiesz, ja sobie caly czas żartuję, ale teraz trochę poważniej,
że na prawdę nie warto czasami być na wzajem zbyt szczegółowym
wobec partnera. Niech on ma tą swoją szafę z wszystkim, ty też
miej swój mebel z wszystkim i cieszcie się soba na wzajem nie
rozpraszając się na kwestie tak na prawdę malo znaczące.
Pozdrawiam
Darek

119. Data: 2002-05-28 08:35:52

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miej swój mebel z wszystkim i cieszcie się soba na wzajem nie
> rozpraszając się na kwestie tak na prawdę malo znaczące.

U nas własna szafka męża rozwiązała problem jego koszulek :)
Zawsze trzymaliśmy je razem i ciągle były pretensje, ze nic nie może
znaleźć, że pewnie nie uprane, że bałagan w szafce, a zwykle okazywało się,
że pod moją jedną sztuką leży 10 sztuk jego. Więc kiedys po prostu oddałam
mu szafkę, zabrałam wszystkie swoje rzeczy, okazało sie, że jego jest jednak
strasznie dużo. Teraz sam utrzymuje w swojej szafeczce własny porządek
(bałagan), ja tylko co jakis czas dokładam na wierzch uprane rzeczy. I od
razu jeden powód do zadrażnień mniej.
Pozdrawiam - Ula

120. Data: 2002-05-28 09:01:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska" <u...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> strasznie dużo. Teraz sam utrzymuje w swojej szafeczce własny porządek
> (bałagan), ja tylko co jakis czas dokładam na wierzch uprane rzeczy. I od
Szczere gratulacje. O tym caly czas myślę, żeby dać się partnerowi
realizować
siebie nawet w tym własnym bałaganie. Zamiast na siłę "tresować" wg własnego
charakteru można znaleść różne inne sposoby wzajemnego rozwiązywania
spraw spornych w sposób jak najbardziej pokojowy.
Zrobiliście to celujaco, tak trzymać!
Darek

wakacje?
TV - znowu