Re: Spostrzeżenia

From: "GosiaH" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Spostrzeżenia
Date: Mon, 27 May 2002 21:54:50 +0200
Sender: g...@f...onet.pl@pa111.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał
> Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał
> po

> No a nie mówiłem, Madzik:-))))!!!
> Najpierw trzeba poznać naturę męską a dopiero potem brać się
> za efektywne rozkladanie skarpetek.
> Najbardziej efektywnym byłoby zaniesienie ich wprost do brudów.
> Darek

Z naszego pożycia małżeńskiego, autentyczne:
Mój mąż ma swoją szafę, w której to On rządzi i ja mu nawet tam nie
sprzątam, ale jak tam leżą brudne skarpety na zmianę z właśnie
wypranym garniturem czy gitarą, to ja nie odzywam się, bo to JEGO
SZAFA.
Mamy w domu umowę, że jak mnie coś drażni a jest na wierzchu (sami
wiecie jak to wpadają niespodziewani goście a mężowska garderoba
wszędzie, tylko nie w tej szafie) to ja to pakuję do TEJ szafy i mam
kategoryczny zakaz wyrzucania czegokolwiek.

No i mój mąż rodzony pijący b.dużo wody mineralnej nigdy nie odnosił
po sobie butelek do śmieci, a że przerzucił się kiedyś na butelki 5cio
litrowe, to mnie to wkurzało (delikatnie mówiąc), więc ja mu te
butelki ... ciach do szafy.
I patrzę ja sobie spokojnie kiedyś jak mój mąż po skończeniu takiej
butelki wrzuca ją spokojnie do TEJ szafy. Oczom nie wierzę, dziób
rozdziawiam, a On mi na to, że ma już tam z 5, więc jak sobie uskłada
to hurtem wyniesie do śmieci.

--
Pozdrawiam GosiaH