Spostrzeżenia

11. Data: 2002-05-24 10:38:53

Temat: Re: OT było: Spostrzeżenia
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

I też byłam w rozmiarze 40 ;-)

> Olu, a ja własnie sobie Ciebie wyobrazałam w rozmiarze 36;-)) i dosyć
niskiego
> wzrostu....Ok od dzis "widze" Ci inaczej (ja wcale nie lubie rozmiaru
36;-))

Hi, hi...a ja mam 170 cm i ważę ok 60 kg :))

> o! A Tomka zawsze sobie wyobrazałam jako wysokiego chudzielca:-)))

Hi, hi, hi..on ma 177cm i waży...eh... ;-)

> Dwója z wróżkarstwa;-)
Jedynka :)

> Pozdrawiam
Pozdrawiam serdecznie,
Ola

12. Data: 2002-05-24 10:42:40

Temat: Re: Spostrzeżenia
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Ale męża nie moge namówić na zrzucenie paru kilo, które nabrał podczas
> naszego życia małżeńskiego
Stare przysłowie pszczół mówi, że mężczyzna tyje, gdy ma za mało ruchu
na żony brzuchu :-))))))))
Bez podtekstu
Darek

13. Data: 2002-05-24 10:43:50

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sasanka wrote:

> zacytowal mi kolega "
> Prawdziwy facet nic od kobiety nie wymaga, moze byc nawet naga " ;)

Naga - to ona nie była wcale,
Miała pończochy i korale!
;)
ot skojarzylo mi sie

> Pozdrawia
> Sasanka

buziaki Sasaneczko :)
agi

14. Data: 2002-05-24 10:55:42

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2002 11:31:58 +0200, podpisując się jako Basia
Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>, napisałeś (aś) :

>1. Podział ról męsko-damskich jest w polskiej rodzinie a przynajmniej
>tej reprezentowanej na forum jest bardzo tradycyjny. Nie prowadzę
>statystyki, ale chyba 80 % piszących tutaj pań zajmuje się w domu
>wychowaniem dzieci, podczas gdy na utrzymanie całej rodziny zarabia
>mąż.

U mnie się nie sprawdza.
Na nasze utrzymanie zarabia i mąż i ja.
Tyle, że on poza domem a ja w domu :)

>2. Wychowanie dzieci - to też głównie domena kobiet, panowie się tego
>boją.

Mój się nie boi.
Ale to prawda - głównie syna wychowuję ja, gdyż mąż pracuje. Za to
wolne soboty i niedziele są tyko ich :)))

>3. Wiernosć małżeńska jest jedną z podstaw udanego życia małżeńskiego.

Prawda - przynajmniej u nas.CIężko żyć pod jednym dachem i w jednym
łóżku z kimś kto na boku ma inną.

>4. Kobiety muszą sie starać aby cały czas być dla swoich mężczyzn
>atrakcyjne i pociagające.

Tak to prawda - często poruszany jest tutaj ten temat :)

> O panach nie ma na ten temat ani słowa.

A no włąśnie - o ich śmierdzących skarpetach rzuconych byle gdzie,
niechęci glenia się codziennie itp.

--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Przyjaciele to ta część rodzaju ludzkiego,

15. Data: 2002-05-24 11:00:37

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> Moje gratulacje. Och gdyby to było tak łatwe w drugą stronę.

Nie da się łatwo, kochany :-)
Rzadko który operator młotka ręcznego potrafi się bezboleśnie przestawić na
komputer ;-))

pozdrawiam

Monika

16. Data: 2002-05-24 11:08:23

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Fenert <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
.

> A no włąśnie - o ich śmierdzących skarpetach rzuconych byle gdzie,
> niechęci glenia się codziennie itp.

Mój skarpetki "rozkłada" na fotelu w salonie :-)), ale jak się nie goli to
lubię :-)) i dla mnie chodzi z kilkudniowym zarostem. O!
Pozdrawiam. Variete.

17. Data: 2002-05-24 11:17:51

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2002 13:08:23 +0200, podpisując się jako "Variete"
<a...@o...pl>, napisałeś (aś) :

>Mój skarpetki "rozkłada" na fotelu w salonie :-)),

Gdy ze sobą zamieszkaliśmy to mój nabrał dziwnego nawyku rzucania
skarpetek tam gdzie się akuratnie rozbierał.
U rodziców w domu tak nie czynił - pewnie z powodu mniejszej swobody
pozbywania się w dowolnym miejscu mieszkania ubrań ;)))))
Zwracałam mu uwagę prosiłam...po trzech miesiącach krew mnie zalała i
jak on skarpeki na podłogę i szedł do łazienki to ja mu te skarpetki
rzucałam na poduszkę, komputer, wieszalam na lampce nocnej.zależy
gdzie mi fantazja podyktowała ;))))))))))))
Po dwóch tygodniach takich zabiegów - mój mąż nauczył się trafiać do
łazienki i znajdować kosz z brudną bielizną ;)))))))))))))))

>ale jak się nie goli to
>lubię :-)) i dla mnie chodzi z kilkudniowym zarostem. O!

Też mam w domu borostwora i szczerze mówiąc dostaję pasji gdy on się
goli na np. imieniny matki. (tak, tak moja teściowa potrafi mojemu
własnemu mężowi czynić na własnych imieninach przy gościach wyrzuty w
stylu: "dlaczego sie nie ogoliles - zobacz jak ty wygladasz").
Ale wiele znajomych skarży się, że przed ślubem do buzia ogolana jak
dupa niemowlaka a po ślubie...... ;)))))))))
Przed slubem Adonis teraz huduje "mięsień piwny" ;))))
--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Najpiękniejsze co jest na świecie, to pogodne oblicze.

18. Data: 2002-05-24 11:22:20

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> mój schudł :)
> ale nas czasem zżerają nerwy on wtedy chudnie a ja tyję

To się teraz nazywa "zżerają nerwy" ;-)))
Ciekawe :-)))

Pozdrawiam
Qwax

19. Data: 2002-05-24 11:22:41

Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się staram w miarę - nie odstawiam się na bóstwo do robót domowych. Nie
> odchudzam się do rozmiaru 36 (noszę 40).

Przepraszam, ze zapytam. Co to za rozmiar 36 i 40? Moze wyjasnicie mi
Dzieki
Huxley

21. Data: 2002-05-24 11:34:01

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da się łatwo, kochany :-)
> Rzadko który operator młotka ręcznego potrafi się bezboleśnie
przestawić na
> komputer ;-))

A propos "bezboleśnie" to w drugą stronę chyba trudniej ;-))

Pozdrawiam
Qwax

wakacje?
TV - znowu